論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10782


1#
發表於 09-5-6 10:30 |只看該作者
我是一個請過兩個印印的僱主,兩個都一樣要炒.因佢地兩個都同樣地,在7個後還完$,就變...變...變,好準的,大概第九個完就原形畢露...就對我黑面,傾電話,叫佢唔應,成日去了印尼舖吹水,清潔時求其..好可怕.....以為一個衰,第二個都一樣.

如果未請工人僱主,千萬唔好請被香港僱主炒工人,我地一定要齊心,<<<不要請被炒外傭,即現成 or 未完約外傭>>>,我地要齊心.如果唔係
我地就成日要賠$$,佢地更不放香港僱主在眼內,你又會成下一個受害僱主..所以要d外傭知道,被炒就無人請,等佢地聽話d.

外傭好可怕...真係怕怕!!!怕!!!!!!唔好請被僱主炒的外傭,如果唔係你地一定後悔!!!:


珍珠宮

積分: 32052


2#
發表於 09-5-6 10:47 |只看該作者
我請親一定係未黎過HK做過的~~


伯爵府

積分: 15328


3#
發表於 09-5-6 12:03 |只看該作者
唉!呢度D媽媽成日都話唔好請架啦,但總有人唔爭氣呢!


子爵府

積分: 10484


4#
發表於 09-5-6 15:21 |只看該作者


大宅

積分: 1517


5#
發表於 09-5-6 16:42 |只看該作者
我都唔會請未完約既工人, 免得佢地係度害人


翡翠宮

積分: 76971


6#
發表於 09-5-6 16:57 |只看該作者
我不留都5BUY比人炒既工人的姑勿論佢係在港或在外地, 你都G個個AGENT都好PK實話佢被炒既原因係D老人家過左身呀...又或者失業個老婆自己打理返頭家等....但我就真係5多相信, 但試過兩次在無計可施情況下都唯有請一個在港同一個僱主做左六年而被炒, 原因話個小朋友大諗諗下都係5使用工人, 反正個小朋友成日都去補習社 打比個衰佬佢前男僱主條PK仲要話佢好架OK...有讚無彈 但事實黎到佢對我個女係OK好好添, 又識煮D有營養既野比我個女食到佢肥嘟嘟又鍾意同我個女玩, 但可惜佢做家務就... DIRTY到死..又5係好聽我講咩都鍾意自己話曬事, 到最後我頂佢5呻專登仲有一個月完約而炒佢的 所以佢當時好嬲因為佢知道被炒好難搵工 另外一個都係在星做左三年被炒, 一樣黎到起初好似OK係滕少少, 但放過假後就半若兩人, 越做越懶又講大話 不過到最後呢個都係講大話5想賠錢比我, 但我都5想留佢還豎到期我都一定5會同佢續約, 再者我有個現成好嘢所以我十分歡迎佢走 但其他人就覺得我蠢囉5使佢賠 所以我個人認為都係被炒/中止合約既都5會係好嘢囉
原帖由 BBLOVEMAMA 於 09-5-6 10:30 發表
我是一個請過兩個印印的僱主,兩個都一樣要炒.因佢地兩個都同樣地,在7個後還完$,就變...變...變,好準的,大概第九個完就原形畢露...就對我黑面,傾電話,叫佢唔應,成日去了印尼舖吹水,清潔時求其..好可怕.....以為一個衰 ...


禁止訪問

積分: 2443


7#
發表於 09-5-7 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo