本帖最後由 858D 於 19-7-19 05:54 編輯
canpi526 發表於 19-7-18 21:22 
我只係話跟團唔好 無話唔去 咁都好嬲?
佢有冇試過乜都自己籌備,自己計畫,自己買機票,安排行程住宿咁 唔跟團去D 雷同陌生環境旅遊?
如果佢未試過,樣樣都係人地搞掂帶佢去既,咁佢緊係想跟團去啦。
如果唔係,妳來搞,妳來籌備,去到,妳做埋導遊對外溝通,咁妳得唔得?如果妳得既,妳就即刻話:「唔好跟團去,跟我去得啦。你畀錢,我來辦。」咁佢可能唔會嬲。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown