夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1645


1#
發表於 19-8-16 13:27 |只看該作者
本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 15:23 編輯

del


大宅

積分: 1645


2#
發表於 19-8-16 13:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 15:23 編輯



伯爵府

積分: 17246

馬年勳章


3#
發表於 19-8-16 13:34 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-16 13:29
依家我都懷孕了,又係生女,所以我一定吾會比自己個女連基本禮貌都無!

...

最重要妳老公原先打動妳的事情有沒有改變?

佢個女的教養, 如果合同唔包就由佢, 無謂多事, 最緊要唔好分薄妳個份.


禁止訪問

積分: 2134


4#
發表於 19-8-16 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1645


5#
發表於 19-8-16 13:38 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-8-16 13:34
最重要妳老公原先打動妳的事情有沒有改變?

佢個女的教養, 如果合同唔包就由佢, 無謂多事, 最緊要唔好分薄 ...

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 15:22 編輯




大宅

積分: 1645


6#
發表於 19-8-16 13:41 |只看該作者
百寶袋 發表於 19-8-16 13:35
唔好諗太多,有時間好好休息,自己仔女自己教,其他隨緣。

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 15:23 編輯



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 19-8-16 13:56 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 19-8-16 13:59 編輯

你自己都唔愛個小朋友,一味佢個女丶佢個女咁稱呼佢,又睇小朋友唔順眼,祖父母寵個孫,10歲8歲小朋友唔識紥頭髮都俾你話,感覺你容不下個小朋友,竟然曾經怨恨個小朋友可以出世,超恐怖。你現在有左,希望你為個女積福,包容繼女。


禁止訪問

積分: 2134


8#
發表於 19-8-16 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1645


9#
發表於 19-8-16 14:13 |只看該作者
soso1227 發表於 19-8-16 13:56
你自己都唔愛個小朋友,一味佢個女丶佢個女咁稱呼佢,又睇小朋友唔順眼,祖父母寵個孫,10歲8歲小朋友唔識 ...

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 15:52 編輯

你吾知我曾經當佢係我個女!佢爺爺奶奶吾要個孫果陣無人湊,我老公返工,都係我湊,我無出過一句聲!個問題係!佢地點對我!我當佢係我個女咁教!但我自知我無資格話佢鬧佢,我吾敢!所以從來都無話過佢!睇野吾好睇表面
我包容吾到我吾會嫁比老公!但佢地都親自承認佢同佢個女係一家人,而我同佢又一係一家人,咁樣即係點?
另外,我老公係曾經搞到我無左兩個!係兩個!我果時抑鬱!確實係有怨過點解對我即bb吾公平!我係怨我老公無怨佢,搞清楚!但依家已經無!我仲主動叫老公一齊帶個女去玩!仲想我點!?


大宅

積分: 1645


10#
發表於 19-8-16 14:16 |只看該作者
百寶袋 發表於 19-8-16 14:04
有幾嚇人,如果係你個女,你會唔會咁講。
小朋友係最無辜
千錯萬錯都係你老公嗰錯,佢唔再娶咪無事囉。

我都係無講過野無出過聲!如果係我女,我會教佢入人房要敲門,但係我都有教過佢,教左2年,我無話乜野!只係我自己大住個肚吾襟嚇姐


大宅

積分: 1645


11#
發表於 19-8-16 14:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 14:42 編輯

我主要係想表達想呻 ,我好想個繼女好,但佢家人保護得佢太過份,我想盡個責任教下佢,我吾想佢過兩年升中連基本既東西都吾識姐,我都係為佢地好姐!個問題係佢地無當我係佢地既一份子而吾開心,而我同老公傾過,我覺得要多啲放手比個女自己試下做自已的事,但佢敷衍完無改變過,唉,當佢係我女佢地又當我透明,吾當佢係我女又話我吾包容


寶石宮

積分: 292903

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


12#
發表於 19-8-16 15:41 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-16 14:28
我主要係想表達想呻 ,我好想個繼女好,但佢家人保護得佢太過份,我想盡個責任教下佢,我吾想佢過兩年升中 ...

明白 左右做人難


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 19-8-16 15:52 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 19-8-16 15:57 編輯
showyuyuyu 發表於 19-8-16 14:13
本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 14:22 編輯

你吾知我曾經當佢係我個女!佢爺爺奶奶吾要個孫果陣無人 ...

你原文係「怨恨佢可以出世,自己個唔可以⋯⋯」,你都知道自己失言,改左個post了。你要調整下心態,因為你個心點諗,你C6一定會feel到,繼女有6299丶有你老公教,你可以只照顧佢衣食住行,將心思留俾自己個女,做人繼母很艱難,但你揀左呢條路,就唯有正面思考了。


大宅

積分: 1645


14#
發表於 19-8-16 16:00 |只看該作者
soso1227 發表於 19-8-16 15:52
你原文係「怨恨佢可以出世,自己個唔可以⋯⋯」,你都知道自己失言,改左個post了。你要調整下心態,因為 ...

本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 16:06 編輯

我del po係我突然覺得我本身情緒吾好加上有左,吾應該再po上黎影響心情,係我吾岩。。
但講真我當初經歷兩次喪子之痛都係我老公搞到我咁,我有呢種心態,我諗總有人會體諒我。我老公都係因為令到我身體係差到連工作能力都無而心存內疚!不過我想講,係佢地吾當我係一份子,我吾汗涉佢地點教女,但繼女當我係工人都不如,對我一啲禮貌都無。因為個女都11歲喇。我係咪都要接受包容?
如果係,我無野好講,我會接受。


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 19-8-16 16:13 |只看該作者
showyuyuyu 發表於 19-8-16 16:00
本帖最後由 showyuyuyu 於 19-8-16 16:06 編輯

我del po係我突然覺得我本身情緒吾好加上有左,吾應該再 ...
平靜處理,什麼時間,什麼事情

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo