時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3480


1#
發表於 19-8-22 11:20 |只看該作者
昨晚暴徒又大鬧港鐵站 !
港鐵剛剛回覆個別投訴時回應昨晚係開車接載 "乘客" ! 實在太荒謬 !
各大直播媒體都完全清楚播出

暴徒如何在站內到處破壞 !!

港鐵仲可以擘大眼、講大話 !??!


先不要說支持邊一個立場,如果港鐵仲仍然以市民同

港鐵職員安排著想,就應該同機場示威既處理手法一樣,向法庭申請禁制令 ! 港鐵可以同機場一樣向法庭申請禁制令 :


"禁止任何人非法及意圖阻礙或干擾港鐵正常使用、任何人不得在港鐵出席或參與任何在港鐵指定地方之外舉行的示威、抗議或公眾活動,亦禁止遊蕩、堵塞馬路及通道或阻礙港鐵職員執行職務"


如果港鐵係對全港市民及自己既職員負責,就應該作出此申請 !

港鐵附例都清楚寫明,觸犯港鐵附例係罰乜野,例如


第4條 - 入侵 : 罰款$5,000

第5條 - 損壞鐵路處所、機械裝備以及設備 : 罰款$5,000及監禁6個月

第6條 - 將污物放置在鐵路處所 : 罰款$5,000及監禁6個月

第7條 - 棄置或拋棄垃圾等: 罰款$5,000及監禁6個月

第8條 - 不恰當使用緊急設備 : 罰款$5,000

第14條 - 無票進入和乘搭列車 : 罰款$5,000

第14A條 - 沒有繳付車費等 : 罰款$5,000

第25條 - 乘客造成滋擾 : 罰款$5,000

第28B條 - 攀爬欄障、旋轉柵閘等 : 罰款$3,000

第28H條 - 粗言穢語 : 罰款$5,000

第31條 - 遊蕩 : 罰款$2,000

第32條 - 張貼招貼等 : 罰款$5,000及監禁3個月


以上琴晚直播暴徒通通都有犯 ! 港鐵仲想如此下去助紂為虐 ??
警察拉暴徒就立即出信 "譴責警隊" ,但港鐵從未公開 "譴責暴徒" ! 港鐵 "斬腳指、避沙蟲" 沒有對症下藥以至太古站既職員俾班暴徒攪 ! 昨晚係元朗西鐵站仲要派 "關愛小組" 去招呼班暴徒、送佢地安全離開 ? !

實在太荒謬 !


JM,一齊努力,向暴徒說 "不" ! 就黎開學,唔可以再影響啲學生、市民既生活 !!


一齊再去信俾壓力港鐵向向法庭申請禁制令 !



以下為港鐵附例link,可以參考一下 :



http://www.mtr.com.hk/ch/customer/main/mtr_by_laws.html



以下為港鐵投訴留言既link,立即一齊出信 !!



http://www.mtr.com.hk/ch/customer/main/personal_information_collection_statement.html



珍珠宮

積分: 47966

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


2#
發表於 19-8-22 11:28 |只看該作者
整件事上至回覆都不知所謂,我想港鐵有人制旗,為承擔琴晚件事的處理同安排下台。


大宅

積分: 1861


3#
發表於 19-8-22 11:29 |只看該作者

回覆樓主:

贊成!


伯爵府

積分: 15111


4#
發表於 19-8-22 11:30 |只看該作者


公爵府

積分: 29890


5#
發表於 19-8-22 11:33 |只看該作者

回覆樓主:

一早要


男爵府

積分: 9939


6#
發表於 19-8-22 11:33 |只看該作者


別墅

積分: 599


7#
發表於 19-8-22 11:35 |只看該作者

回覆樓主:

港鐵支持暴徒,知法犯法,政府一定要處理。


大宅

積分: 3902

畀面勳章


8#
發表於 19-8-22 11:36 |只看該作者
贊成,個個破壞完可以當無事發生,玩完重有免費車坐,有冇過份D呀


男爵府

積分: 6939


9#
發表於 19-8-22 11:36 |只看該作者
回覆 GeArBe 的帖子

助紂為虐!對投訴!


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 19-8-22 11:46 |只看該作者


大宅

積分: 1554


11#
發表於 19-8-22 11:53 |只看該作者
GeArBe 發表於 19-8-22 11:20
昨晚暴徒又大鬧港鐵站 !
港鐵剛剛回覆個別投訴時回應昨晚係開車接載 "乘客" ! 實在太荒謬 !
各大直播媒體 ...

寫去,打電話去港鐵投訴係冇用的,我已經打電話去投訴到拆天都係得到非常 hea嘅答覆。

根本,港鐵就係有心縱容暴徒,欺善怕惡,有法不依,用我地市民既錢幫暴徒,搞到今日香港咁嘅田地,港鐵一定有負任。

各位JM, 有冇人識有力人士,幫忙帶頭要港鐵解話及改善措施,依例執法...

我相信只要冇咗港鐵幫忙,班暴徒先至會收斂一些...


大宅

積分: 3480


12#
發表於 19-8-22 11:54 |只看該作者
回覆 Protea 的帖子

其實依家港鐵既情況同機場一樣,都係俾示威者、暴徒搗亂,嚴重阻礙正式運作 ! 機管局行政總裁林天福對813晚暴力事件都有表示強烈譴責啦 ! 幾有擔當 !! 港鐵反而乜都唔做,只想警方出黎為做

港鐵

箭靶 !! 不知所謂 !!

所以快啲齊心合力 ! 出信

港鐵 !! 一齊要求港鐵向法庭申請禁制令 !



大宅

積分: 3480


13#
發表於 19-8-22 11:58 |只看該作者
琴晚喺元朗西鐵站仲有議員支持暴徒啊!
呢啲議員為咗博出位、爭選票、保住自己議員嗰份糧、埋沒人性!

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 3480


14#
發表於 19-8-22 12:00 |只看該作者
TYIP 發表於 19-8-22 11:53
寫去,打電話去港鐵投訴係冇用的,我已經打電話去投訴到拆天都係得到非常 hea嘅答覆。

根本,港鐵就係有 ...

推比建制派嘅議員!
佢哋嗰邊做嘢!
我哋呢度都要繼續推!


大宅

積分: 1554


15#
發表於 19-8-22 12:02 |只看該作者
GeArBe 發表於 19-8-22 12:00
推比建制派嘅議員!
佢哋嗰邊做嘢!
我哋呢度都要繼續推!

你識唔識建制派議員?我揾我區嗰個呢,成兩個星期都未有回覆。


翡翠宮

積分: 96842

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 19-8-22 12:02 |只看該作者

回覆樓主:

已投訴


翡翠宮

積分: 96842

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 19-8-22 12:03 |只看該作者
TYIP 發表於 19-8-22 12:02
你識唔識建制派議員?我揾我區嗰個呢,成兩個星期都未有回覆。

陳曼琪


大宅

積分: 3480


18#
發表於 19-8-22 12:03 |只看該作者
TYIP 發表於 19-8-22 12:02
你識唔識建制派議員?我揾我區嗰個呢,成兩個星期都未有回覆。

我呢邊已經通知左相關建制派議員!
大家繼續努力!比壓力港鐵!向暴力說不!


大宅

積分: 4037


19#
發表於 19-8-22 12:10 |只看該作者
仲有港鐵車長於6月16日擠滿示威人士車廂,公器私用利用車廂廣播「香港人加油」「麻煩各位代埋我去,堅持到底」。即鼓勵示威者行為?
但港鐵完全無措施防再公器私用,變相縱容港鐵員工更大膽。
所以我對港鐵唔收車資,載黑衣人走行為已見怪不怪了

希望各位反映意見時一併反映埋車長利用車廂廣播公器私用。


珍珠宮

積分: 34160


20#
發表於 19-8-22 12:22 |只看該作者
支持

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo