時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2173

陪月勳章


1#
發表於 19-10-6 12:05 |只看該作者
係FB見有朋友大力支持呢場運動,但那邊廂就不停搵移民資料。真係晤明白,佢地咁支持,都係覺得呢個運動會令到香港變好更適合居住,做乜諗住走呀!點解晤留係到繼續支持呀!諗晤明?

點評

miriam  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-10-6 12:37


伯爵府

積分: 18514


2#
發表於 19-10-6 12:14 |只看該作者
畢嬲都係,精人出口
如果唔係點會有鍵盤戰士同冷氣軍師

點評

yorkmami    發表於 19-10-6 12:48


翡翠宮

積分: 77074


3#
發表於 19-10-6 12:17 |只看該作者
imphyllis 發表於 19-10-6 12:05
係FB見有朋友大力支持呢場運動,但那邊廂就不停搵移民資料。真係晤明白,佢地咁支持,都係覺得呢個運動會令 ...

愈冇本事走,就愈支持攪事。


子爵府

積分: 12575


4#
發表於 19-10-6 12:19 |只看該作者
imphyllis 發表於 19-10-6 12:05
係FB見有朋友大力支持呢場運動,但那邊廂就不停搵移民資料。真係晤明白,佢地咁支持,都係覺得呢個運動會令 ...

咪好囉!當佢地有左外國護照就會支持政府啦!


伯爵府

積分: 15937


5#
發表於 19-10-6 12:23 |只看該作者
imphyllis 發表於 19-10-6 12:05
係FB見有朋友大力支持呢場運動,但那邊廂就不停搵移民資料。真係晤明白,佢地咁支持,都係覺得呢個運動會令 ...

相反,我見好多已經移民既人大力支持暴徒反政府合理,佢哋話政府衰,既然已經移民,香港政府衰關佢地乜事,又唔剪香港身分證,有著數就返嚟攞,冇地鐡,冇交通燈,冇乜都影響唔到佢地,呢啲人仲賤


大宅

積分: 4164


6#
發表於 19-10-6 12:26 |只看該作者

回覆樓主:

俗語所講的:精的出口,笨的出手。最可悲好是,黑衣人還自封為義士,真不知所謂


男爵府

積分: 9353


7#
發表於 19-10-6 12:27 |只看該作者
大把呢d賤民


禁止訪問

積分: 3902


8#
發表於 19-10-6 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169653


9#
發表於 19-10-6 12:36 |只看該作者
imphyllis 發表於 19-10-6 12:05
係FB見有朋友大力支持呢場運動,但那邊廂就不停搵移民資料。真係晤明白,佢地咁支持,都係覺得呢個運動會令 ...

但我見到好多支持政府既想移民(或想安排子女出國讀書移民不回來),點解又唔留係到繼續支持佢覺得咁好既政府?


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


10#
發表於 19-10-6 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


11#
發表於 19-10-6 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3408


12#
發表於 19-10-6 12:40 |只看該作者
木土土 發表於 19-10-6 12:36
但我見到好多支持政府既想移民(或想安排子女出國讀書移民不回來),點解又唔留係到繼續支持佢覺得咁好既 ...

係囉,吾支持政府果班人想移民走人係正常喎,對政府不滿梗係想走啦,有乜問題呢?


琥珀宮

積分: 169653


13#
發表於 19-10-6 12:44 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 19-10-6 12:23
相反,我見好多已經移民既人大力支持暴徒反政府合理,佢哋話政府衰,既然已經移民,香港政府衰關佢地乜事 ...

移咗民並不時斷六親。香港政府衰,會影響到佢地關心仍在港既家人同朋友,唔係完全關佢地事


子爵府

積分: 14417


14#
發表於 19-10-6 12:47 |只看該作者
木土土 發表於 19-10-6 12:36
但我見到好多支持政府既想移民(或想安排子女出國讀書移民不回來),點解又唔留係到繼續支持佢覺得咁好既 ...

梗係啦,咁多暴徒同精神病人士,仲唔走咩


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


15#
發表於 19-10-6 12:48 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 19-10-6 12:23
相反,我見好多已經移民既人大力支持暴徒反政府合理,佢哋話政府衰,既然已經移民,香港政府衰關佢地乜事 ...

我身邊都大把!香港越衰,越能夠証明佢哋移民嘅决定係正確!


伯爵府

積分: 15937


16#
發表於 19-10-6 12:49 |只看該作者
木土土 發表於 19-10-6 12:44
移咗民並不時斷六親。香港政府衰,會影響到佢地關心仍在港既家人同朋友,唔係完全關佢地事
...

關心冇問題,撐暴徒,把犯罪行為合理化,叫人加油努力盲撐,因為針唔拮到肉


子爵府

積分: 10024


17#
發表於 19-10-6 12:50 |只看該作者
我認識個d深黃,一係已經有加拿大戶籍,一係已經準備好移民台灣,根本唔會留港,頂佢個肺仲成日話幫香港下一代,食X啦


琥珀宮

積分: 169653


18#
發表於 19-10-6 12:51 |只看該作者
peaceful~ 發表於 19-10-6 12:47
梗係啦,咁多暴徒同精神病人士,仲唔走咩

既然咁信任香港政府,洗乜驚洗乜避,唔係等阿爺出手咩?咁實攪得掂啦!

反而唔支持政府既,見政府毫無改善,想走不是更合理嗎?


子爵府

積分: 14417


19#
發表於 19-10-6 13:01 |只看該作者
木土土 發表於 19-10-6 12:51
既然咁信任香港政府,洗乜驚洗乜避,唔係等阿爺出手咩?咁實攪得掂啦!

反而唔支持政府既,見政府毫無改 ...

可惜而家私了仲快過阿爺出手,走慢d命都冇,講支持警察死快d


琥珀宮

積分: 169653


20#
發表於 19-10-6 13:07 |只看該作者
peaceful~ 發表於 19-10-6 13:01
可惜而家私了仲快過阿爺出手,走慢d命都冇,講支持警察死快d

「講支持警察死快d」

呢句係你話呀(#19 )

咁你仲唔快d提醒呢到d日講夜講既人?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo