0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 483


1#
發表於 19-11-6 15:01 |只看該作者

BB平時由育嬰園照顧, 放工+假日都係我地2公婆湊.由佢4個月多 (宜家5個月多啲)留意到佢放學時會對老師眼定定,但我地一接BB, BB會擰轉頭唔望我地, 周圍望, 我地逗佢佢都唔理.
老公講笑話覺得BB嬲我地送佢返學唔理佢.返到屋企係咁回避我眼神.叫佢又唔理我. 到星期六日我地會照顧佢全日, 感覺到佢好開心,會同我地互動, 肯望我地. 但一到星期一送左佢返學,接佢時又開始唔望我. 我抱起佢會望高望低就係唔望我. 但我經過佢既時候佢會莊我,我一望佢又會避開我眼神. 每日最期待就係同佢互動T__T ,但佢唔理我.
想問我可以點做? THANKS.


大宅

積分: 4092


2#
發表於 19-11-6 15:55 |只看該作者
有一套心理理論叫依附理論
係講BB同照顧者既關係影響到佢地分離前後,BB既反應
你個BB似係逃避型,當分離時,BB冇乜大反應,但你返去接佢時,佢會逃避你既眼神,抗拒你
都係唔夠安全感既表現
平時相處個時,當BB有需要時要即時回應佢既需要,增加返BB既安全感
應該會有改善


大宅

積分: 1315


3#
發表於 19-11-6 17:25 |只看該作者
Banana_wan 發表於 19-11-6 15:01
BB平時由育嬰園照顧, 放工+假日都係我地2公婆湊.由佢4個月多 (宜家5個月多啲)留意到佢放學時會對老師眼定定 ...

第一次聽到人同我一樣

我仔又係唔肯望我,佢見到邊個都眼定定跟住笑,我行去佢面前好似透明咁望左望右就係唔望我。但我係全職湊佢。喊出黎


大宅

積分: 1464


4#
發表於 19-11-6 22:43 |只看該作者
我b又係咁 知我送佢出去或者見我換左衫出門口返工就會開始特登唔望我 不過返到屋企或者我放工返黎又會笑返冇事


大宅

積分: 1853


5#
發表於 19-11-7 00:08 |只看該作者
Aliciariten 發表於 19-11-6 17:25
第一次聽到人同我一樣

我仔又係唔肯望我,佢見到邊個都眼定定跟住笑,我行去佢面前好似透明咁望 ...

我個女都係甘抱住佢。同佢傾計佢都周圍望吾會理我


複式洋房

積分: 483


6#
發表於 19-11-7 09:37 |只看該作者
fafaryry 發表於 19-11-6 15:55
有一套心理理論叫依附理論
係講BB同照顧者既關係影響到佢地分離前後,BB既反應
你個BB似係逃避型,當分離時 ...

感謝分享. 我會努力啲去增加番佢既安全感.


複式洋房

積分: 483


7#
發表於 19-11-7 10:08 |只看該作者
Aliciariten 發表於 19-11-6 17:25
第一次聽到人同我一樣

我仔又係唔肯望我,佢見到邊個都眼定定跟住笑,我行去佢面前好似透明咁望 ...

一齊加油呀!!

我完全明白你感受, 有一次我都忍唔到喊左出黎, 婆婆過黎睇佢, 佢係咁對住婆婆笑, 我行埋去佢即係避開我. T__T

會唔會係因為全職關係, 平時要兼顧家務, 未必即時回應佢要求, 令到佢唔夠安全感? 因為我個CASE 係假日佢就會理我會好開心, 除左餵佢同佢玩, 大部分時間我會坐喺佢見到我既地方, 家務煮飯都係老公做, 我就負責睇阿B.



大宅

積分: 1315


8#
發表於 19-11-8 00:47 |只看該作者
Banana_wan 發表於 19-11-7 10:08
一齊加油呀!!

我完全明白你感受, 有一次我都忍唔到喊左出黎, 婆婆過黎睇佢, 佢係咁對住婆婆笑, 我行埋去 ...

可能係喎。
平時佢嫲嫲會黎抱佢陪佢玩,我就付責做家務,佢勁鍾意嫲嫲。我都試緊多d抱佢希望佢會理我多d.
一齊加油



珍珠宮

積分: 32599


9#
發表於 19-11-12 09:09 |只看該作者
係㗎
bb好聰明
我姨甥女係我媽湊,3個月大時喊想婆婆抱,但婆婆煮緊飯唔得閒,我抱咗一段時間bb終於唔喊
跟住婆婆煮完飯過嚟伸手抱bb,bb即刻擰轉身,婆婆再不停伸手,bb都係擰轉頭唔睬婆婆
我哋都話bb「嬲」婆婆

後來睇育兒書先知bb同照顧者建立依附關係
研究發現當照顧者離開一段時間,bb會有唔同反應
有bb會逃避照顧者、有bb會變得情緒好唔穩定、有bb會更加「黏人」,怕照顧者再次離開

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo