立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9640
CTPIG 發表於 20-4-27 09:52 好食嗎?不同產地,不同品種可否比較下?大家有咩唔同食法,是否都蒸來食 ...
侯爵府
積分: 20558
christinefh 發表於 20-5-6 15:54 印尼
禁止訪問
積分: 192
大宅
積分: 1561
寶石宮
積分: 434347
CTPIG 發表於 20-5-6 18:06 真? 比起日本宮琪紅呢? 我見印尼無特價又唔會打價,邊度買平?
公爵府
積分: 27520
lindauuu 發表於 20-5-6 20:29 我覺得中國一點紅好有蕃薯味 甜度口感適盡 有d蕃薯甜到好似食糖咁 得甜無蕃薯味倒不如留返quota食雪糕食朱 ...
christinefh 發表於 20-5-6 21:13 我衹買印尼蜜糖蕃薯,一田,惠康都有$2x
CTPIG 發表於 20-5-7 21:41 仲有三磅盒裝那種?
積分: 352
lindauuu 發表於 20-5-13 19:48 回覆 CTPIG 的帖子 印尼太糖當中餐就唔好
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy