烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2358


1#
發表於 20-5-1 00:11 |只看該作者
本帖最後由 ababymami 於 20-5-1 23:42 編輯

因為工人辭職回鄉,自巳來做煮婦。天天諗住煮乜餸,看完Youtube就自已實踐。最慘係在廚房磨了幾個鐘,煮出來的野唔好吃,辛苦,又很有挫折感。今天用雪的猪肋骨做镇江骨。先用薑酒滚水出水(應用冷水),又再煎香佢,再加調味料煮了1個小時,有晒镇江骨應有的味道,但大家都吃到一種腥味。又出水,又煎,又用濃味炆一小時,應該去晒腥味,點解還有? 是用丹麥嗰種無激素猪肋骨。上次,用韓式醃料醃了一晚,在焗爐焗了1小時,又係有腥味。有冇人可以話我知,我應點做?
而我用759的雪猪骨煲湯又唔會有腥味,係唔係猪肋骨的問題? 定係我操作問題? 請各位高人多多指點。謝謝!


男爵府

積分: 6647


2#
發表於 20-5-1 13:09 |只看該作者
ababymami 發表於 20-5-1 00:11
因為工人辭職回鄉,自巳來做煮婦。天天諗住煮乜餸,看完Youtube就自已實踐。最慘係在廚房磨了幾個鐘,煮出 ...

本帖最後由 oceanshores 於 20-5-1 13:10 編輯

試吓用淡鹽水先浸半個鐘左右,可去雪味,然後再冲下,再
抹乾佢,先再醃。


大宅

積分: 2358


3#
發表於 20-5-1 13:18 |只看該作者
oceanshores 發表於 20-5-1 13:09
本帖最後由 oceanshores 於 20-5-1 13:10 編輯

試吓用淡鹽水先浸半個鐘左右,可去雪味,然後再冲下,再 ...

本帖最後由 ababymami 於 20-5-1 23:42 編輯

其實解凍時已用鹽水浸過了。唔知係唔係這種猪肋骨問題。


大宅

積分: 3273


4#
發表於 20-5-2 18:21 |只看該作者

回覆樓主:

外國有d地方公豬唔閹,劏豬係唔放血,直接電死,騷味會好重。

點評

Kuromi1127    發表於 20-5-6 13:15


象牙宮

積分: 239734


5#
發表於 20-5-2 21:15 |只看該作者
ababymami 發表於 20-5-1 00:11
因為工人辭職回鄉,自巳來做煮婦。天天諗住煮乜餸,看完Youtube就自已實踐。最慘係在廚房磨了幾個鐘,煮出 ...



可以買腌好的肉类。

猪肋骨 做 镇江骨。


https://www.youtube.com/watch?v=xQMAhhGzlGk
[color=var(--ytd-video-primary-info-renderer-title-color, var(--yt-spec-text-primary))]糖醋里脊
[color=var(--ytd-video-primary-info-renderer-title-color, var(--yt-spec-text-primary))]”糖醋排骨
https://www.youtube.com/watch?v=GlZmxikAW6k

糖醋排骨不放糖?
https://www.youtube.com/watch?v=OS6mv-HOK6c

【鎮江糖醋排骨】
https://www.youtube.com/watch?v=i40Yk76Gi8c


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 20-5-2 21:25 |只看該作者
我覺得係舊豬既問題, 下次買巴西果隻試吓
有時就算同一隻買開牌子啲雞都會有陣味


大宅

積分: 2358


7#
發表於 20-5-2 22:40 |只看該作者
TMC3012 發表於 20-5-2 21:25
我覺得係舊豬既問題, 下次買巴西果隻試吓
有時就算同一隻買開牌子啲雞都會有陣味
...

真係要撞手神
“Education is not the filling of a pail, but the lighting of a fire.”


大宅

積分: 2358


8#
發表於 20-5-2 22:49 |只看該作者
333s 發表於 20-5-2 21:15
可以買腌好的肉类。

猪肋骨 做 镇江骨。

本帖最後由 ababymami 於 20-5-2 22:49 編輯

謝謝你!我一般少買腌好的肉类,除了去燒烤。
我會試吓影片中排骨去腥的做法,即係用鹽及酒浸一下,用手抓出血水。


伯爵府

積分: 15107


9#
發表於 20-5-2 22:53 |只看該作者
回覆 ababymami 的帖子

你買邊隻牌子?我買丹麥、加拿大都冇,好好味


大宅

積分: 2358


10#
發表於 20-5-5 14:23 |只看該作者
ccss115 發表於 20-5-2 22:53
回覆 ababymami 的帖子

你買邊隻牌子?我買丹麥、加拿大都冇,好好味

丹麥皇冠。我以前在百佳買過,試過有腥有唔腥。今次在深水埗間雪肉鋪順興買的。
“Education is not the filling of a pail, but the lighting of a fire.”


子爵府

積分: 11820


11#
發表於 20-5-5 21:47 |只看該作者
ababymami 發表於 20-5-1 00:11
因為工人辭職回鄉,自巳來做煮婦。天天諗住煮乜餸,看完Youtube就自已實踐。最慘係在廚房磨了幾個鐘,煮出 ...

用薑汁


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


12#
發表於 20-5-6 13:16 |只看該作者
你已做足去雪味既功夫, 應該係舊豬問題


大宅

積分: 2358


13#
發表於 20-5-6 21:25 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 20-5-6 13:16
你已做足去雪味既功夫, 應該係舊豬問題

以前經常有做烤焗猪肋骨。由於試過一兩次很腥,所以有2年都冇做了。由於自巳唔會煮很多菜色,故此又再做。第一次成功咗,第二及第三次就腥得很緊要。综合各位意見,都應該非我之錯,係舊肉的問題。
“Education is not the filling of a pail, but the lighting of a fire.”


大宅

積分: 2358


14#
發表於 20-5-6 21:28 |只看該作者
ansonbbb 發表於 20-5-5 21:47
用薑汁

謝謝。用薑汁可以去腥味,但有啲冇放血的猪的腥味係薑汁都辟唔到。買雪野,真係撞手神。
“Education is not the filling of a pail, but the lighting of a fire.”

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo