網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


1#
發表於 20-5-1 17:41 |只看該作者
我第一次用 buy up 買日本嘢 不過買咗成個星期, 日本送日本集運倉唔知點解都仲未收到, 我想問下係咪真係要咁耐?


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


2#
發表於 20-5-11 00:49 |只看該作者
ms.coffee 發表於 20-5-1 17:41
我第一次用 buy up 買日本嘢 不過買咗成個星期, 日本送日本集運倉唔知點解都仲未收到, 我想問下係咪真係 ...

你用邊張卡俾$,我傷日本樂天cut單


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


3#
發表於 20-5-11 00:50 |只看該作者
pizzapark 發表於 20-5-11 00:49
你用邊張卡俾$,我傷日本樂天cut單

我用恒生enjoy


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


4#
發表於 20-5-11 00:53 |只看該作者
pizzapark 發表於 20-5-11 00:49
你用邊張卡俾$,我傷日本樂天cut單

個樂天account本應係我 我試過我老公想買嘢 用佢信用卡畀錢, 用個幾張銀行卡都係買唔到 最後用返我嘅卡幫佢買先買到


伯爵府

積分: 16332


5#
發表於 20-5-11 17:55 |只看該作者
回覆 ms.coffee 的帖子

收到未?我之前用過buyup美國集運,有段時間好似唔收日本貨,美國當時都唔收,但我sent左去美國倉才發現,可能細份幫我收左。
最近用4px樂天集運順利,齊貨3天已出庫,只是報關要CS幫我改件數,用海運要17日希望月中到。
buyup出庫後成個月先到又無得揀空運定海運,當時由美國未出事攪到出事,問客服話已離開美國,可能坐船


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


6#
發表於 20-6-7 11:32 |只看該作者
AC117 發表於 20-5-11 17:55
回覆 ms.coffee 的帖子

收到未?我之前用過buyup美國集運,有段時間好似唔收日本貨,美國當時都唔收,但我s ...

本帖最後由 ms.coffee 於 20-6-7 11:34 編輯

買咗四件貨 只收到三件 都等咗好耐 ,原來有一份件 間店舖用咗平郵 沒有用速遞 所以沒有速遞號碼 可能因為咁樣buyup沒有簽收, 已經追查咗好耐 都係搵唔到 好彩 都係買咗 大約HKD60, 是本書。 現在 同日本嘅cs 仲傾緊 睇下有冇得退錢 搞咗成個月, 搞到我以後都唔係好敢 去日本買嘢

btw, 佢話現在d貨係坐飛機


伯爵府

積分: 16332


7#
發表於 20-6-7 11:36 |只看該作者
ms.coffee 發表於 20-6-7 11:32
本帖最後由 ms.coffee 於 20-6-7 11:34 編輯

買咗四件貨 只收到三件 都等咗好耐 ,原來有一份件 間店舖 ...

4px 自動入庫,運送情況也清楚,下次或者試下,主要仲平好多


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


8#
發表於 20-6-9 18:23 |只看該作者
AC117 發表於 20-6-7 11:36
4px 自動入庫,運送情況也清楚,下次或者試下,主要仲平好多

4px 也是自助落單嗎?


伯爵府

積分: 16332


9#
發表於 20-6-9 18:29 |只看該作者
ms.coffee 發表於 20-6-9 18:23
4px 也是自助落單嗎?

本帖最後由 AC117 於 20-6-9 18:35 編輯

自助落單,唔明?

輸入代收地址,有你account資料,件到會自動在自己account見到,輸入日本速遞單號及申報,再轉運香港,合箱要加20,到港跟淘寶不同,會將你的件拆開,再合箱運黎香港
please check pm

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo