烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2144


1#
發表於 20-5-3 12:31 |只看該作者
剛買返來,好似有霉菌,請問可食嗎?
1588480293842.JPEG


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


2#
發表於 20-5-4 13:00 |只看該作者

回覆樓主:

我會切除佢,其他部份照食


伯爵府

積分: 16506


3#
發表於 20-5-6 16:24 |只看該作者
睇得出,很不新鮮,我會唔要啦!


珍珠宮

積分: 32763


4#
發表於 20-5-6 16:31 |只看該作者
有霉菌, 唔好食. 因為實際的霉菌比眼見的多好多倍的. 食左, 對身體唔好!
如果是今日在超市買的, 可以去返超市更換 或 退錢的.
如果已經買左幾日, 現在才食, 就唔要以換了.


禁止訪問

積分: 187


5#
發表於 20-5-12 00:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2144


6#
發表於 20-5-12 12:55 |只看該作者
Yeelim 發表於 20-5-6 16:31
有霉菌, 唔好食. 因為實際的霉菌比眼見的多好多倍的. 食左, 對身體唔好!
如果是今日在超市買的, 可以去返超 ...

丢左了,無食到,我覺係霉菌,所以唔敢食,多謝提醒


大宅

積分: 2144


7#
發表於 20-5-12 12:55 |只看該作者
gracie媽媽 發表於 20-5-12 00:06
有霉菌就唔好要啦

無食丢左,thx

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo