自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


別墅

積分: 577


1#
發表於 20-5-5 09:12 |只看該作者
本身住西半山,年輕夫婦,有1個兩歲小朋友。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 20-5-5 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


3#
發表於 20-5-5 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


4#
發表於 20-5-5 09:42 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-5-5 09:35
2歲小朋友係男定女?
女的話,西半山校網好啲。

男仔。好似灣仔區好d. 中西區女就好少少


別墅

積分: 577


5#
發表於 20-5-5 09:44 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-5-5 09:32
兩度都幾乎純住宅,純到地舖食肆都唔多見,你住慣西半多地舖嗎?
兩度交通情況都相近,個人覺得寶馬山好d, ...

我個條街純住宅,一條街到羅便臣道有超市7仔幾間食肆,靜中帶旺5錯。


禁止訪問

積分: 61348


6#
發表於 20-5-5 09:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 16611


7#
發表於 20-5-5 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


8#
發表於 20-5-5 10:20 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-5-5 09:55
男仔就肯定灣仔好過中西區。

中西區B1只能揀英皇/聖若瑟,最差會去聖類斯。

中西區個差別甘大(emoji)
JJ媽媽都熟行情
謝謝資訊


別墅

積分: 577


9#
發表於 20-5-5 10:21 |只看該作者
macdullbaby 發表於 20-5-5 10:02
寶馬山返學放學時段會好塞車。以前帶小朋友去嗰頭playground,經常塞住要預多少少時間
...

好多校巴泊曬係度,


禁止訪問

積分: 61348


10#
發表於 20-5-5 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


11#
發表於 20-5-5 10:30 |只看該作者

回覆樓主:

有冇其他住緊住過熟個邊可以分享下?


子爵府

積分: 11581


12#
發表於 20-5-5 10:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Activehealth 於 20-5-5 10:36 編輯

我兩邊都住過,寶馬山好住好多,寶馬山要近天后廟道果邊,千祈唔好雲景道中間。

大坑道塞起上嚟無路走,試過塞起的士一粒鐘返唔到屋企。寶馬山有天后廟道、砲台山道、百福道,就算舊年反送中社會運動,梗有一條可以通到,未試過出唔到門口或返唔到屋企。

環境方面都係寶馬山好好多,大坑道渣甸山果頭,好大坑渠水味,你唔信去大坑徑間百佳附近行吓就知。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 20-5-5 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16334


14#
發表於 20-5-5 10:44 |只看該作者
我家人住過大坑道,交通是一大問題,尤其仔女升中之後要自己搭車返學,真係好煩好塞車,的士都要加多五十蚊,先有車,仲要等運到。最後搬咗去中西區。
另一家人住寶馬山,繁忙時間搭車都係難,不過就好過大坑少少,起碼行去炮台山都唔係太遠。
我係你,未必會搬


別墅

積分: 577


15#
發表於 20-5-5 11:16 |只看該作者
Activehealth 發表於 20-5-5 10:35
我兩邊都住過,寶馬山好住好多,寶馬山要近天后廟道果邊,千祈唔好雲景道中間。

大坑道塞起上嚟無路走,試 ...

都係,得一條路上山落山。寶馬山環境幾好,但點解近天后廟道5好雲景道?


別墅

積分: 577


16#
發表於 20-5-5 13:23 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-5-5 10:43
江湖傳聞,返學時間著住校服,在山腳係唔會截到車上寶馬山(的士司機一定扮睇唔到)
...

塞到甘(emoji)


子爵府

積分: 11581


17#
發表於 20-5-5 13:35 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 11:16
都係,得一條路上山落山。寶馬山環境幾好,但點解近天后廟道5好雲景道?
...

如果寶馬山近百福道果邊,可以用百福道直落北角、鰂魚涌,或天后廟道落經砲台山道落砲台山,天后廟道落天后、銅鑼灣。

但雲景道果好窄,對頭車只僅夠兩架車行(兩架巴士並排要就位)。有好多巴士、小巴同校巴經過,兩邊都起滿屋苑,行人不斷過馬路。一有巴士、小巴、校巴上落客,或有車出入屋苑就排車龍。如有交通事故等,成條雲景道塞曬無得行。

相對天后廟道上山過咗砲台山道,只有一邊有屋苑,另一邊全是公園、山坡,無乜人過馬路。更比雲景道濶好多,雖然都是對頭車,但有事可以夠濶三架車並排唔會塞死。


子爵府

積分: 11581


18#
發表於 20-5-5 13:44 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 13:23
塞到甘(emoji)

住寶馬山啲人同返學人走相反方向,返學時寶馬山人下山,學生搭的士上嚟落車後寶馬山人有吉的落山,非常好!

啲學生由地鐵站坐上嚟唔跳標,仲要塞足四、五人,我係的士司機都唔想載。


珊瑚宮

積分: 111966


19#
發表於 20-5-5 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

自從有咗巴士到站提示,我覺得住大坑道方便好多,搭公車容易預時間


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


20#
發表於 20-5-5 14:03 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-5-5 09:32
兩度都幾乎純住宅,純到地舖食肆都唔多見,你住慣西半多地舖嗎?
兩度交通情況都相近,個人覺得寶馬山好d, ...

住喺嗰度我諗點都會揸車囉唔使同學生迫嘅。。。最多係工人去買餸麻煩啲姐。。
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo