懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 136


1#
發表於 20-7-12 02:40 |只看該作者
懷孕39週3 無穿水無見紅 淨係下腹好似m痛咁痛
myimage.jpg


別墅

積分: 925


2#
發表於 20-7-12 21:38 |只看該作者
回覆 chloe0530 的帖子

唔係見紅穿水先要入院架,肚痛都要,你仲要39週多啲,我果時37週2都冇紅冇穿紅淨係有肚柯果種痛,入左院都開2指啦


大宅

積分: 1496


3#
發表於 20-7-13 10:36 |只看該作者
視乎你距離醫院遠不遠,我當時39+2,第二胎,已經見紅,之後3-4分鐘陣痛一次先搭的士去,離醫院好近唔洗跳錶,去到開三指,直接入產房。當然,唔放心就盡快去醫院檢查


禁止訪問

積分: 1146


4#
發表於 20-7-13 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4766


5#
發表於 20-7-15 18:53 |只看該作者
chloe0530 發表於 20-7-12 02:40
懷孕39週3 無穿水無見紅 淨係下腹好似m痛咁痛

入咗先,寧願吃炸糊俾姑娘西面,安心為上

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo