網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2573


1#
發表於 20-8-14 16:59 |只看該作者
本帖最後由 不可奉告 於 20-8-19 21:52 編輯

按各位JM親身用過經驗,還有幾多天可以派到去沙田屋邨地址呀?

下午問佢哋兩位客服,A答我仲未過到去
香港海關,B客服就答,我票貨仲未到香港倉庫,我應信A or B?

下圖是我剛上4px 網截圖出嚟的。。
1597845177479888262229660848087.jpg


大宅

積分: 2573


2#
發表於 20-8-14 17:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 不可奉告 於 20-8-19 21:54 編輯

希望真會有好心人答吓我啦


男爵府

積分: 6971

好媽媽勳章


3#
發表於 20-8-20 18:24 |只看該作者

回覆樓主:

平時只會自取,但因超了尺寸一定要送遞,我送市區住宅今發明至。


男爵府

積分: 6971

好媽媽勳章


4#
發表於 20-8-20 18:26 |只看該作者
jencheng 發表於 20-8-20 18:24
平時只會自取,但因超了尺寸一定要送遞,我送市區住宅今發明至。

sorry睇漏了我用私集4px 非官集


大宅

積分: 2573


5#
發表於 20-8-20 19:16 |只看該作者
jencheng 發表於 20-8-20 18:26
sorry睇漏了我用私集4px 非官集

本帖最後由 不可奉告 於 20-8-21 19:08 編輯

我呢間正正是私集4px,我響6月試過發去住宅都係1號發出,2號中午到我屋企了,但今次唔知乜事,冇晒下落

PS:官集4px地址在深圳,私集4px 在東莞,有錯請指正


男爵府

積分: 6971

好媽媽勳章


6#
發表於 20-8-20 20:21 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-8-20 19:16
我呢間正正是私集4px,我響6月試過發去住宅都係1號發出,2號中午到我屋企了,但今次唔知乜事,冇晒下落

P ...

因颱風?


伯爵府

積分: 15544

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 20-8-20 20:49 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-8-20 19:16
我呢間正正是私集4px,我響6月試過發去住宅都係1號發出,2號中午到我屋企了,但今次唔知乜事,冇晒下落

P ...
我早幾日試過(東莞倉)系今發明至。13/8 上午發,14/8下午送到屋企。


別墅

積分: 784


8#
發表於 20-8-20 23:18 |只看該作者
我有五個包官集去屋企,三個巳到達有兩個17/8 至今一直都係出庫中..... 我等到頸都長... 係咪唔見咗


大宅

積分: 2573


9#
發表於 20-8-20 23:45 |只看該作者
jessicaxu 發表於 20-8-20 20:49
我早幾日試過(東莞倉)系今發明至。13/8 上午發,14/8下午送到屋企。

本帖最後由 不可奉告 於 20-8-23 20:12 編輯

好開心,剛剛見到我票貨,有物流更新了;咁我想問,佢哋都係直接把貨,好似過往咁送到去你屋企門口or 叫你帶埋手推車落留下取上樓呢?


大宅

積分: 2573


10#
發表於 20-8-20 23:53 |只看該作者
LeungPHVV 發表於 20-8-20 23:18
我有五個包官集去屋企,三個巳到達有兩個17/8 至今一直都係出庫中..... 我等到頸都長... 係咪唔見咗
...

間嘢(東莞倉)好似有個規定,要5個工作天完成派送流程, 所以你真係要企硬問問佢哋客服,佢哋搞邊科了。。。祝好運


別墅

積分: 784


11#
發表於 20-8-20 23:57 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-8-20 23:53
間嘢(東莞倉)好似有個規定,要5個工作天完成派送流程, 所以你真係要企硬問問佢哋客服,佢哋搞邊科了。。。 ...

謝回覆

但我嗰個官集應該係深圳南沙倉, sane policy?


大宅

積分: 2573


12#
發表於 20-8-20 23:57 |只看該作者
jencheng 發表於 20-8-20 20:21
因颱風?

諗起又似似地,但問佢哋客服又冇提到打風呢科,只係話一直兩日仲未到香港咋


大宅

積分: 2573


13#
發表於 20-8-20 23:59 |只看該作者
LeungPHVV 發表於 20-8-20 23:57
謝回覆

但我嗰個官集應該係深圳南沙倉, sane policy?

我又冇幫趁過深圳倉呀,答不到你?


伯爵府

積分: 15544

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 20-8-21 02:59 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-8-20 23:45
本帖最後由 不可奉告 於 20-8-20 23:50 編輯

好開心,剛剛見到我票貨,有物流更新了;咁我想問,佢哋都 ...
佢地送貨之前有打電話比我,然後送到上門。


大宅

積分: 2573


15#
發表於 20-8-21 19:14 |只看該作者
jessicaxu 發表於 20-8-21 02:59
佢地送貨之前有打電話比我,然後送到上門。

壞消息,我今日問佢哋pk 客服,又話我票貨要苦等到最遲下周三至派到貨比我;理由,因疫情關係很多客人都要求派貨上樓,所以我要忍耐再等下。。。。。


伯爵府

積分: 15544

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 20-8-21 21:03 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-8-21 19:14
壞消息,我今日問佢哋pk 客服,又話我票貨要苦等到最遲下周三至派到貨比我;理由,因疫情關係很多客人都要 ...
我估計應該系自提點冇位(我試過報關後至少要等2天才會到貨)所以個個都揀送上門先至快取到貨。


伯爵府

積分: 19286


17#
發表於 20-8-23 11:58 |只看該作者
我又係唔知點解幾件貨,入咗集運倉後出咗庫,應該到咗香港,已經快一個星期了,無咗下文。

17號到咗分撥中心,到而家都未派件。
BB你來咗啦?


大宅

積分: 2573


18#
發表於 20-8-23 19:57 |只看該作者
?
Mrs·Cheung 發表於 20-8-23 11:58
我又係唔知點解幾件貨,入咗集運倉後出咗庫,應該到咗香港,已經快一個星期了,無咗下文。

17號到咗分撥中 ...

本帖最後由 不可奉告 於 20-8-23 20:05 編輯

咁你票貨都是入咗去觀塘倉嗎?

我死問4pk 客服,至答我下周三應該可以,都係叫我耐心等等等,看完你回覆,我睇我都係放棄,重新買過晒算了
1598184331858333909518507726964.jpg


伯爵府

積分: 19286


19#
發表於 20-8-24 00:52 |只看該作者
我啲貨去到17號,就無咗物流訊息。

8月頭買嘅貨,就好快到咗。一去到東莞集運倉,第二日已經出咗庫,運到香港元朗嗰邊,夜晚已經收埋貨。


係今次唔知點解搞咁耐,開頭我以為係打風影響咗派件,但已經成個星期了
myimage.jpg
myimage.jpg
BB你來咗啦?


大宅

積分: 2573


20#
發表於 20-8-26 18:43 |只看該作者
Mrs·Cheung 發表於 20-8-24 00:52
我啲貨去到17號,就無咗物流訊息。

8月頭買嘅貨,就好快到咗。一去到東莞集運倉,第二日已經出咗庫,運到 ...

JM ,你17號票貨收到未呢?

我最新在昨天25號比錢都剛剛收埋了,4PX正一係神經刀
15984386046855153629473466580037.jpg

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo