自由講場

跳至

首頁

尾頁
   31


子爵府

積分: 11665


1#
發表於 20-11-3 11:28 |只看該作者
皮膚好乾, 有冇jm用過邊隻適合乾燥皮膚, 謝! (有圖更好)


伯爵府

積分: 15754


2#
發表於 20-11-3 11:50 |只看該作者
js829 發表於 20-11-3 11:28
皮膚好乾, 有冇jm用過邊隻適合乾燥皮膚, 謝! (有圖更好)
我覺得深藍色樽&淺紫藍色樽都比較潤, 深藍質地薄d, 淺紫藍質地厚d.
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


男爵府

積分: 5184

虎到金來勳章


3#
發表於 20-11-3 11:55 |只看該作者
js829 發表於 20-11-3 11:28
皮膚好乾, 有冇jm用過邊隻適合乾燥皮膚, 謝! (有圖更好)

我用深藍色HAND CREAM,之前消委會測試話呢隻好潤,所以我買來試,真係覺得唔錯,價錢便宜,我已用左幾支!


侯爵府

積分: 20257

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


4#
發表於 20-11-3 11:58 |只看該作者
我用深藍色樽嗰隻搽身,幾OK,性價比高

點評

wcpcelia    發表於 20-11-4 10:05


男爵府

積分: 5591


5#
發表於 20-11-3 11:59 |只看該作者
回覆 Jessicawong818 的帖子

超好用!上星期買左劉小慧介紹果支都唔夠Nivea 好用, 但都好香

我買埋Nivea佢Q10晚霜, 我好乾, 覺得好用過極潤


子爵府

積分: 11010


6#
發表於 20-11-3 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

深藍支裝超好用,真係深層保左濕但表面好爽滑,第2日仲更加覺。如超乾燥時,就加用鐵盒裝。
想試下新出既白色72小時修護,唔知會唔會笠啲?


男爵府

積分: 9292


7#
發表於 20-11-3 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

我用呢隻,特別冬天夜晚,臨瞓覺前厚敷,第二朝早超級潤
16043763543342911337592819407267.jpg


伯爵府

積分: 16042


8#
發表於 20-11-3 12:17 |只看該作者
Jessicawong818 發表於 20-11-3 11:55
我用深藍色HAND CREAM,之前消委會測試話呢隻好潤,所以我買來試,真係覺得唔錯,價錢便宜,我已用左幾支 ...

我買咗但用唔到,搽到周身痴立立


子爵府

積分: 11665


9#
發表於 20-11-3 13:24 |只看該作者
請問深藍色是這支嗎?
myimage.jpg


子爵府

積分: 11665


10#
發表於 20-11-3 13:26 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 11:50
我覺得深藍色樽&淺紫藍色樽都比較潤, 深藍質地薄d, 淺紫藍質地厚d.

紫藍色是否有jojoba oil那支?


伯爵府

積分: 15754


11#
發表於 20-11-3 13:52 |只看該作者
js829 發表於 20-11-3 13:26
紫藍色是否有jojoba oil那支?
印象中係
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


伯爵府

積分: 15754


12#
發表於 20-11-3 14:47 |只看該作者
js829 發表於 20-11-3 13:26
紫藍色是否有jojoba oil那支?

睇吓呢幅圖幫唔幫到你.
我有興趣試第一行第二樽~
16043860452791638706063182557855.jpg

點評

liy7239    發表於 20-11-3 19:33
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


子爵府

積分: 11665


13#
發表於 20-11-3 16:40 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 14:47
睇吓呢幅圖幫唔幫到你.
我有興趣試第一行第二樽~

Thanks


水晶宮

積分: 74199

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


14#
發表於 20-11-3 16:40 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 14:47
睇吓呢幅圖幫唔幫到你.
我有興趣試第一行第二樽~

thanks
張圖好清楚
我打算買深藍及紫藍試下


子爵府

積分: 10307


15#
發表於 20-11-3 18:10 |只看該作者
我家人去日本遇上落雪,帶去嘅潤膚產品唔夠潤爆擦,衝入當地便利店買一盒呢個牌子嘅深藍色鐵罐包裝嘅潤膚膏頂住,居然無再爆擦,除咗香味太濃,真係平靚正。大大盒好似係500日圓有找。


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 20-11-3 18:29 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 14:47
睇吓呢幅圖幫唔幫到你.
我有興趣試第一行第二樽~

我都想試有十字果支,因為用過呢個的hand cream 好得,但都幾厚。唔知塗身呢支lup 唔lup.

塗身我地用開深藍果支,但覺得d 味唔係幾好聞。


禁止訪問

積分: 617


17#
發表於 20-11-3 18:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 480


18#
發表於 20-11-3 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


19#
發表於 20-11-3 18:45 |只看該作者
姬絲汀汀 發表於 20-11-3 12:05
深藍支裝超好用,真係深層保左濕但表面好爽滑,第2日仲更加覺。如超乾燥時,就加用鐵盒裝。
想試下新出既白 ...

深藍枝裝唔夠鐵盒裝潤,之前搽完枝裝都仲覺得痕痕地,之後買左鐵盒,搽完唔覺痕


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


20#
發表於 20-11-3 18:47 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 14:47
睇吓呢幅圖幫唔幫到你.
我有興趣試第一行第二樽~

原來咁多款,有d好似未見過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo