想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4684


1#
發表於 20-11-24 11:54 |只看該作者
想請問大家照超聲波時照到幾多卵泡?尤其是高齡的朋友,因為我明天要去照了,很擔心


大宅

積分: 4511


2#
發表於 20-11-24 16:05 |只看該作者
kissyoubaby 發表於 20-11-24 11:54
想請問大家照超聲波時照到幾多卵泡?尤其是高齡的朋友,因為我明天要去照了,很擔心 ...


38歲時照16粒


大宅

積分: 4684


3#
發表於 20-11-24 16:06 |只看該作者
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:05
38歲時照16粒

嘩!甘多?好羡慕啊


大宅

積分: 4511


4#
發表於 20-11-24 16:07 |只看該作者
有食supplement, 食咗3年做ivf, amh當時係3.9


大宅

積分: 4684


5#
發表於 20-11-24 16:11 |只看該作者
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:07
有食supplement, 食咗3年做ivf, amh當時係3.9

你食乜嘢supplement?什麼牌子啊?


大宅

積分: 4511


6#
發表於 20-11-24 16:14 |只看該作者
kissyoubaby 發表於 20-11-24 16:11
你食乜嘢supplement?什麼牌子啊?


我食q10, vit d, dha, 都係喺iherb買, 其他就係做運動, 浸腳, 戒食垃圾, 針炙.......


大宅

積分: 4684


7#
發表於 20-11-24 16:33 |只看該作者
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:14
我食q10, vit d, dha, 都係喺iherb買, 其他就係做運動, 浸腳, 戒食垃圾, 針炙.......
...

有沒有食或打谷排卵針?


大宅

積分: 4511


8#
發表於 20-11-24 16:35 |只看該作者
kissyoubaby 發表於 20-11-24 16:33
有沒有食或打谷排卵針?

照完先打針做ivf, 有16粒, 抽到14粒


大宅

積分: 4684


9#
發表於 20-11-24 16:40 |只看該作者
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:35
照完先打針做ivf, 有16粒, 抽到14粒

我年紀大超高齡,睇怕可能都係得番幾粒(emoji)


別墅

積分: 812


10#
發表於 20-12-5 09:30 |只看該作者
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:05
38歲時照16粒

想問係M day 幾照?


大宅

積分: 4511


11#
發表於 20-12-5 09:54 |只看該作者
mkh0914 發表於 20-12-5 09:30
想問係M day 幾照?

day2-3

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo