自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 861


1#
發表於 21-4-29 20:09 |只看該作者
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等死。錢又搵得唔多。個天好像唔肯俾我搵到份工咁,唔肯俾我搵錢生存,要滅絕人般,要我尋死咁。有錢人就愈有錢,窮人就窮到要去尋死。
人愈好愈有同情心同理心,就愈係窮。做了無數次好心幫個天,個天仍是唔肯俾份工我,唔肯俾錢我生存。
想轉工又唔得,想搵多份兼職又唔得,每日與復活島的石像冇分別每天在死亡等死。唸唸下覺得生育黎做乜,生存在地球等死仲好。好想世界末日毀滅成個地球,而不是懲罰折磨。


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


2#
發表於 21-4-29 20:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2556


3#
發表於 21-4-29 21:31 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

咩叫“做了無數次好心幫個天”?


男爵府

積分: 6558


4#
發表於 21-4-29 22:18 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

樓主你要振作,咬實牙關度過最困難的時刻

人有三衰六旺,我十幾年前銀行得返幾百蚊
個仔仲得幾歲,以為養唔大個仔
點知今時今日,我已經有一層大單位住屋
好多股票,仲用200萬俾個仔去外國讀大學

我知道在人生危難中,會經過無助、沮喪、痛苦,你要捱過考驗
如果你有宗教信仰,不妨堅持地每天唸經
或上網搜尋下改運的方式

但樓主你必須冷靜、心善及行正道,由心底開始幫助他人,多做善事
心持正念,堅信自己會找到好工,生活有改善
堅持信念,積極揾工
你肯捱苦,表現正常,每日必會揾到食
捱到過去,你就會一切順利

點評

茶類愛好者    發表於 21-5-30 12:19
wcpcelia    發表於 21-4-30 15:27
opclk99    發表於 21-4-29 22:31

人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 16810


5#
發表於 21-4-29 22:27 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

本帖最後由 MMVV 於 21-4-29 23:55 編輯

我唔知妳揾甚麼工。想當年自己揾左九個月工也找不到,在圖書館打恰睡比職員話。有一天見完工打電話給朋友訴苦,他建議我主動打返比公司表示誠意。結果入了這間公司現在管理層。到自己招聘人時有時真難選擇。如果呢人夠膽打返電話來我必請。可惜沒有人這樣做。


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


6#
發表於 21-4-29 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6558


7#
發表於 21-4-29 22:36 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


8#
發表於 21-4-29 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3710


9#
發表於 21-4-29 22:42 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

樓主要堅強!不少人同你一樣活在逆境中,身上仍有重擔,為了擔起重擔,必須努力,堅持,大家互勉!


珊瑚宮

積分: 102955

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 21-4-29 22:43 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,你都係搵唔到兼職,最少你有份工…你只係搵得少,唔係欠人周身債…慶幸你有既係健康
諗野正面d


男爵府

積分: 8923


11#
發表於 21-4-29 22:48 |只看該作者
opclk99 發表於 21-4-29 22:42
歸去來兮,
唔洗返工,
買餸湊仔,

提早退休?好奇你幾多歲?


侯爵府

積分: 22086


12#
發表於 21-4-29 22:48 |只看該作者
樓主振作呀
唔好灰心
人生總有高山低谷

你祈禱求主耶穌幫你
主耶穌知道你既需要
人幫唔到但神可以
好似一首詩歌既歌詞
堅定的相信
神垂聽禱告
你担子雖然極重
愁苦又壓心頭
要相信神仍愛你
祂垂聽禱告


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


13#
發表於 21-4-29 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6558


14#
發表於 21-4-29 22:49 |只看該作者
opclk99 發表於 21-4-29 22:42
歸去來兮,
唔洗返工,
買餸湊仔,

無風無浪
優哉悠哉
一樂也
互勉之

點評

opclk99    發表於 21-4-29 22:50
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 8923


15#
發表於 21-4-29 22:55 |只看該作者
opclk99 發表於 21-4-29 22:49
4十中

好似你之前分享過話贏好多股票?希望有你咁好運。


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


16#
發表於 21-4-29 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8923


17#
發表於 21-4-29 23:17 |只看該作者
opclk99 發表於 21-4-29 23:03
張家辉話你今日未有,
將來一定有。
好運快來。

希望大家好運,也祝福樓主!

點評

opclk99    發表於 21-4-29 23:26


水晶宮

積分: 56164


18#
發表於 21-4-29 23:39 |只看該作者
MMVV 發表於 21-4-29 22:27
本帖最後由 MMVV 於 21-4-29 22:29 編輯

我唔知妳揾甚麼工。想當年自己揾左九個月工也找不到,在圖書館 ...

可唔可以詳細分享?你打返比舊公司?你是辭職定被炒?你打去點講呀?

就當係做下好心,分享一點心得比失意中嘅朋友吧


伯爵府

積分: 16810


19#
發表於 21-4-29 23:52 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-29 23:39
可唔可以詳細分享?你打返比舊公司?你是辭職定被炒?你打去點講呀?

就當係做下好心,分享一點心得比失 ...

本帖最後由 MMVV 於 21-4-29 23:54 編輯

我是自己resign , 主要是舊公司工作時間長,晚晚O.T 至九時。新公司就打去人事部說: "我是前兩日前見的XXX, 上次跟貴部門主管interview, 我發覺公司規模很大,自己對貴公非常有興趣,想問吓貴公司現在請了適合員工呢?"


水晶宮

積分: 56164


20#
發表於 21-4-29 23:55 |只看該作者
MMVV 發表於 21-4-29 23:52
本帖最後由 MMVV 於 21-4-29 23:54 編輯

我是自己resign , 主要是舊公司工作時間長,晚晚O.T 至九時。 ...

明解!希望幫到搵工朋友,最緊要唔好怕醜,踏前多一步

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo