自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 13039


1#
發表於 21-5-19 09:46 |只看該作者
我自己本身對酒樓敏感,飲少少啤酒都會成身生到1撻撻,捽葯酒都會皮膚敏感,另外我對某啲食物亦有敏感,一發就半邊臉無感覺,要即刻睇醫生打針先會好,我又試過無拿拿暈咗入icu, 醫生仲要叫晒我啲家人去醫院,但事後做曬checking咩原因都搵唔
我咁嘅情況真係好驚打針會唔會有問題,但問醫生又無結果,所以想問下有無jm可以分享吓,萬一真係要打都有多啲參考,謝謝


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 21-5-19 09:53 |只看該作者
schricky 發表於 21-5-19 09:46
我自己本身對酒樓敏感,飲少少啤酒都會成身生到1撻撻,捽葯酒都會皮膚敏感,另外我對某啲食物亦有敏感,一 ...

本帖最後由 3b 於 21-5-19 09:54 編輯

你的情況應該問家庭醫生, 其他人有事唔等同你有或無, 問多幾個醫生吧!


子爵府

積分: 13039


3#
發表於 21-5-19 09:55 |只看該作者
3b 發表於 21-5-19 09:53
本帖最後由 3b 於 21-5-19 09:54 編輯

你的情況應該問家庭醫生, 其他人有事唔等同你有或無, 問多幾個 ...

已經問咗,話自行決定


侯爵府

積分: 22326


4#
發表於 21-5-19 10:16 |只看該作者
那真是要自行決定,其他人沒有你的敏感情況,你不該引以為參考

但你以前有冇打過其他防疫針?流感針?細個在學期間有冇打過咩針?


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


5#
發表於 21-5-19 10:18 |只看該作者
你細個有無打過針?


子爵府

積分: 13039


6#
發表於 21-5-19 10:20 |只看該作者
chadtanner 發表於 21-5-19 10:16
那真是要自行決定,其他人沒有你的敏感情況,你不該引以為參考

但你以前有冇打過其他防疫針?流感針?細個 ...

我都知係要自己決定,但都想睇下有無有敏感嘅jm打咗,情況係點,參考下


子爵府

積分: 13039


7#
發表於 21-5-19 10:21 |只看該作者
blackypurin 發表於 21-5-19 10:18
你細個有無打過針?

有呀


伯爵府

積分: 16192


8#
發表於 21-5-19 10:37 |只看該作者
schricky 發表於 21-5-19 09:46
我自己本身對酒樓敏感,飲少少啤酒都會成身生到1撻撻,捽葯酒都會皮膚敏感,另外我對某啲食物亦有敏感,一 ...

復必泰忌敏感,濕疹, 哮喘!

科興看圖
16213918734418662200759566715813.jpg
16213918735801419142835519301765.jpg

點評

wcpcelia    發表於 21-5-20 12:03


侯爵府

積分: 20356


9#
發表於 21-5-19 10:47 |只看該作者
我對化學揮發物敏感,連用於食物防腐劑都有敏感反應,大概2月前,敏感到想跳樓。最近搬左屋,敏感少左,決定打科興,事前做多 d運動,少食煎炸食物,早睡早起,打前2-3日飲西瓜汁。我打完只係手臂少少肌肉痛左幾日,無其他不妥。


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


10#
發表於 21-5-19 11:00 |只看該作者
oscarmama 發表於 21-5-19 10:47
我對化學揮發物敏感,連用於食物防腐劑都有敏感反應,大概2月前,敏感到想跳樓。最近搬左屋,敏感少左,決 ...

因為舊屋附近有人裝修? 咁嚴重既
放下自在


子爵府

積分: 13039


11#
發表於 21-5-19 11:01 |只看該作者
oscarmama 發表於 21-5-19 10:47
我對化學揮發物敏感,連用於食物防腐劑都有敏感反應,大概2月前,敏感到想跳樓。最近搬左屋,敏感少左,決 ...

我都諗住如果打打科興,好似副作用少啲


子爵府

積分: 13039


12#
發表於 21-5-19 11:02 |只看該作者
cat_hellobb 發表於 21-5-19 10:37
復必泰忌敏感,濕疹, 哮喘!

科興看圖

謝謝


伯爵府

積分: 16192


13#
發表於 21-5-19 11:31 |只看該作者
schricky 發表於 21-5-19 11:02
謝謝

我剛打科興第一針,副作用少,打完我有頭重重,勁飲水無野!


子爵府

積分: 13039


14#
發表於 21-5-19 11:48 |只看該作者
cat_hellobb 發表於 21-5-19 11:31
我剛打科興第一針,副作用少,打完我有頭重重,勁飲水無野!

謝謝,我應該都會打科興


象牙宮

積分: 235848


15#
發表於 21-5-19 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

打齊科興無事,有少少濕疹,海鮮食得多敏感出疹


侯爵府

積分: 20907


16#
發表於 21-5-19 12:36 |只看該作者
有冇打過流感針?冇的話安全計都係唔好打住,除非有e生話ok


已刪除用户

積分: 5067

馬年勳章


17#
發表於 21-5-19 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8217


18#
發表於 21-5-19 12:58 |只看該作者
schricky 發表於 21-5-19 09:46
我自己本身對酒樓敏感,飲少少啤酒都會成身生到1撻撻,捽葯酒都會皮膚敏感,另外我對某啲食物亦有敏感,一 ...

我同事打科興,佢話打第二針辛苦.佢去打第一針時check到血壓高(160),要佢出去睇醫生(要食藥),一個月後再去打.打第二針時,有幾日血壓都幾高.食住藥都去到155,個人攰d.另一個公司阿姐打復必泰,佢無三高,打完針無事


男爵府

積分: 9759


19#
發表於 21-5-19 12:59 |只看該作者
我想問如果喺診所打「科興」後,出現發燒情況,係咪可以去搵醫生開病假紙?咁如果去社區中心打「復必泰」,真係發燒咪唔可以攞病假紙


子爵府

積分: 13039


20#
發表於 21-5-19 13:24 |只看該作者
MrBeast 發表於 21-5-19 12:36
有冇打過流感針?冇的話安全計都係唔好打住,除非有e生話ok

無呀,但10年前左右打過子宮頸癌疫苗,個時都無咩嘅

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo