家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 3571


1#
發表於 21-8-31 13:28 |只看該作者
有80萬,想揾d保本投資,有乜好介紹


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


2#
發表於 21-8-31 14:28 |只看該作者
kk135788 發表於 21-8-31 13:28
有80萬,想揾d保本投資,有乜好介紹

呢個年頭除左ibond同定期, 都唔知有咩係保本架喇。


大宅

積分: 4477


3#
發表於 21-8-31 16:08 |只看該作者
kk135788 發表於 21-8-31 13:28
有80萬,想揾d保本投資,有乜好介紹

個人意見,你可以考慮下。
買1000股中移動,成本約47000元, 一年收股息大約3000元。
股價穩定,睇唔到有咩因素會大跌。
你用資金 一半買入此股,另一半做定期。


公爵府

積分: 29297


4#
發表於 21-9-1 00:33 |只看該作者
yiszwa 發表於 21-8-31 16:08
個人意見,你可以考慮下。
買1000股中移動,成本約47000元, 一年收股息大約3000元。
股價穩定,睇唔到有 ...

但樓主80萬,一半即係可以買幾多股,又可以一年收幾多息?


複式洋房

積分: 103


5#
發表於 21-9-1 01:27 |只看該作者

回覆樓主:

如果真係接受唔到太大風險
真係得ibond 同定期


大宅

積分: 4477


6#
發表於 21-9-1 04:18 |只看該作者
bbyou 發表於 21-9-1 00:33
但樓主80萬,一半即係可以買幾多股,又可以一年收幾多息?

估唔到9年免費教育,但係連咁簡單嘅乘數同除數都唔識。


公爵府

積分: 29297


7#
發表於 21-9-1 09:48 |只看該作者
yiszwa 發表於 21-9-1 04:18
估唔到9年免費教育,但係連咁簡單嘅乘數同除數都唔識。

对吾住,我數學差,所以不懂理財
不過我都吼緊中移動入少少收息。


大宅

積分: 3571


8#
發表於 21-9-1 10:06 |只看該作者
airobot 發表於 21-9-1 01:27
如果真係接受唔到太大風險
真係得ibond 同定期

ibond係咪要抽?點買架


大宅

積分: 3571


9#
發表於 21-9-1 10:11 |只看該作者
bbyou 發表於 21-9-1 09:48
对吾住,我數學差,所以不懂理財
不過我都吼緊中移動入少少收息。
...

941幾年間由過佰跌到得4x,如果當年買入,到宜家都未回本


公爵府

積分: 29297


10#
發表於 21-9-1 10:17 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 10:11
941幾年間由過佰跌到得4x,如果當年買入,到宜家都未回本

我股票輸左好多,已經玩到謝晒。


大宅

積分: 3571


11#
發表於 21-9-1 10:17 |只看該作者
yiszwa 發表於 21-8-31 16:08
個人意見,你可以考慮下。
買1000股中移動,成本約47000元, 一年收股息大約3000元。
股價穩定,睇唔到有 ...

會唔會工行好d?


大宅

積分: 3571


12#
發表於 21-9-1 10:20 |只看該作者
bbyou 發表於 21-9-1 10:17
我股票輸左好多,已經玩到謝晒。

冇人慘得過我,我買隻3800仲停牌中,呢隻輸死好多人


大宅

積分: 4477


13#
發表於 21-9-1 14:15 |只看該作者
bbyou 發表於 21-9-1 09:48
对吾住,我數學差,所以不懂理財
不過我都吼緊中移動入少少收息。
...

假設股價47元,即可以買入8500股,成本399500(未計交易手續費),以每年大約派息3元計,一年收息25500元。


複式洋房

積分: 103


14#
發表於 21-9-1 14:26 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 10:06
ibond係咪要抽?點買架

可以係公開市場買都得
你上網搵會搵到個號碼


侯爵府

積分: 24743


15#
發表於 21-9-1 15:18 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-1 15:19 編輯
airobot 發表於 21-9-1 14:26
可以係公開市場買都得
你上網搵會搵到個號碼

唔好唔記得計埋費用呀!



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3571


16#
發表於 21-9-1 15:56 |只看該作者
yiszwa 發表於 21-9-1 14:15
假設股價47元,即可以買入8500股,成本399500(未計交易手續費),以每年大約派息3元計,一年收息25500元。
...

股價跌過3元咪要輸


大宅

積分: 4477


17#
發表於 21-9-1 16:20 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 15:56
股價跌過3元咪要輸

係呀,好危險㗎,擺晌銀行算啦,拜拜(emoji)(emoji)


禁止訪問

積分: 8620


18#
發表於 21-9-1 17:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


19#
發表於 21-9-1 18:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


20#
發表於 21-9-1 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo