烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 23


1#
發表於 21-11-1 16:11 |只看該作者
可唔可以分享下有冇餸整到, THX THX


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 21-11-1 20:02 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


民房

積分: 23


3#
發表於 21-11-2 09:23 |只看該作者
回覆 alfreday 的帖子

明白, 睇火唔係大問題, 因為佢話10分鐘 = 1 個鐘, 加上夠熱後, 已經唔使理佢, keep 住俾熱就可以.


民房

積分: 23


4#
發表於 21-11-2 09:27 |只看該作者
回覆 alfreday 的帖子

娥姐煲我用過, 唔好用, 煲湯MODE, 出黎冇味.

之後有日街過COUNTER 問sales, 佢話係架, 要打開蓋, 係咁較大火力煲, 先會出味......


但打開蓋, 大火力, 走鬼晒D水


男爵府

積分: 6831


5#
發表於 21-11-4 12:29 |只看該作者
好用和耐用,用了差不多二十年。


民房

積分: 23


6#
發表於 21-11-4 13:39 |只看該作者
marthana 發表於 21-11-4 12:29
好用和耐用,用了差不多二十年。

thx a lot. 通常你會用黎煮咩呢? 當埋飯煲用得唔得?


男爵府

積分: 7574


7#
發表於 21-11-5 22:11 |只看該作者
mangoooo 發表於 21-11-2 09:23
回覆 alfreday 的帖子

明白, 睇火唔係大問題, 因為佢話10分鐘 = 1 個鐘, 加上夠熱後, 已經唔使理佢, keep ...

其實要視乎甚麼食材,有時就算去到三段最高壓,都唔會10min = 1 hr 的。此乃個人經驗。


男爵府

積分: 5895


8#
發表於 21-12-19 22:39 |只看該作者
壓力煲煲湯一般,湯渣煲到"好鞋"或過淋,炆野就好,快淋


珍珠宮

積分: 34088


9#
發表於 22-5-15 16:20 |只看該作者
:donutwonder::donutwonder::donutwonder::donutwonder:


伯爵府

積分: 17600


10#
發表於 22-5-20 13:37 |只看該作者
mangoooo 發表於 21-11-1 16:11
可唔可以分享下有冇餸整到, THX THX

好好用,炆牛腩超正,平時用staub炆牛腩可能要2-3個鐘,用frissler只需要半個鐘,跟住等佢解壓就搞掂


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 22-5-20 16:45 |只看該作者
monkeydiary 發表於 22-5-20 13:37
好好用,炆牛腩超正,平時用staub炆牛腩可能要2-3個鐘,用frissler只需要半個鐘,跟住等佢解壓就搞掂
...

鑄鐵琺瑯鍋唔使咁耐,邊使二,三個鐘呀,咁耐溶左啦 我都係40-60分鐘就淋曬。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 17600


12#
發表於 22-5-20 20:18 |只看該作者
andyman 發表於 22-5-20 16:45
鑄鐵琺瑯鍋唔使咁耐,邊使二,三個鐘呀,咁耐溶左啦 我都係40-60分鐘就淋曬 ...

唔知呀,我前幾日第一次用鑄鐵煲,真係搞足個幾鐘都唔淋,之後我仲要放蕃茄仔再燜,再煲多大半個鐘先淋

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo