自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


水晶宮

積分: 54809


1#
發表於 21-11-26 09:50 |只看該作者
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他


翡翠宮

積分: 82119

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 21-11-26 10:06 |只看該作者
是但一樣
myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 21-11-26 11:35 |只看該作者
奶茶好唔好飲,主要在於茶葉。

點評

la_source    發表於 21-11-26 14:39


珊瑚宮

積分: 107227


4#
發表於 21-11-26 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 fitfish 於 21-11-26 11:37 編輯

家中用黑白淡奶。全脂鲜奶。鍊奶
想飲乜就落乜
家中3樣都有


水晶宮

積分: 74809


5#
發表於 21-11-26 11:37 |只看該作者

回覆樓主:

我用練奶,有1種獨有的香味


珊瑚宮

積分: 114400

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 21-11-26 13:52 |只看該作者
黑白淡奶


伯爵府

積分: 17895

牛年勳章


7#
發表於 21-11-26 13:53 |只看該作者
simple430 發表於 21-11-26 10:06
是但一樣
想問呢類罐頭,用唔晒點保存?


瑪瑙宮

積分: 143994

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 21-11-26 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

本用三花,宜家轉了十字,平好多,我覺得味道差唔多,$18/2罐,係大生,佳寶和360都有得買!
1637906470340619423926452259353.jpg


子爵府

積分: 12520


9#
發表於 21-11-26 14:01 |只看該作者
TingTing 發表於 21-11-26 09:50
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他

見用黑白多,但茶膽才是重點,要溝幾種茶葉


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


10#
發表於 21-11-26 14:03 |只看該作者

回覆樓主:

黑白奶香啲,鮮奶滑啲
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


翡翠宮

積分: 82119

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 21-11-26 14:07 |只看該作者
s160656 發表於 21-11-26 13:53
想問呢類罐頭,用唔晒點保存?

買細罐 , 有剩我用保鮮紙包好放雪櫃 , 二三日內用完 , 試過買大罐覺得底 d , 但最後浪費晒


水晶宮

積分: 73063

2024年龍年勳章


12#
發表於 21-11-26 14:33 |只看該作者
TingTing 發表於 21-11-26 09:50
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他

只用黑白奶
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


13#
發表於 21-11-26 14:38 |只看該作者
我覺得淡奶最好飲,但我媽鍾意煉奶。


水晶宮

積分: 54809


14#
發表於 21-11-26 15:32 |只看該作者
mickeyeva 發表於 21-11-26 14:01
本用三花,宜家轉了十字,平好多,我覺得味道差唔多,$18/2罐,係大生,佳寶和360都有得買!

...
未試過。咁我試下"十字"先


珍珠宮

積分: 46367

2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 21-11-26 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 goodsnooky 於 21-11-26 15:34 編輯

Lewis Road Creamery blue milk


男爵府

積分: 7454

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


16#
發表於 21-11-26 15:35 |只看該作者
煉奶,唔加糖


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


17#
發表於 21-11-26 17:03 |只看該作者

回覆樓主:

咖啡有時落黑白奶,奶茶好少沖


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


18#
發表於 21-11-26 17:05 |只看該作者
TingTing 發表於 21-11-26 09:50
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他


請問你用乜嘢茶葉沖奶茶?


伯爵府

積分: 16806

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章


19#
發表於 21-11-26 17:19 |只看該作者
我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉.
我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來沖


男爵府

積分: 5441


20#
發表於 21-11-26 17:30 |只看該作者
pflwall 發表於 21-11-26 17:19
我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉.
我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來 ...

請問邊樹有溝好咗既茶葉賣?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo