論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2052


1#
發表於 21-12-21 08:03 |只看該作者
近排收過幾次寄黎屋企俾姐姐既信,頭兩次問佢係咩黎佢扮做野唔得閒拆信hea左我地,其實都估到7788,不過見佢平時做野同照顧小朋友都ok,長老們又鐘意佢,就冇再追問,到今日又收到,信封已經寫住財仔公司個名。

想問我應該踢爆佢嗎?踢爆左大家有機會係咁先,如果仲需要佢幫手係咪應該繼續扮唔知?

其實係咪10個有9個都會借財仔(emoji)


大宅

積分: 4077


2#
發表於 21-12-21 10:15 |只看該作者
fafafish 發表於 21-12-21 08:03
近排收過幾次寄黎屋企俾姐姐既信,頭兩次問佢係咩黎佢扮做野唔得閒拆信hea左我地,其實都估到7788,不過見 ...

十個工人十個借,佢有借有還唔好理她。

點評

la_source    發表於 21-12-22 12:22


大宅

積分: 2052


3#
發表於 21-12-21 10:23 |只看該作者
回覆 five555 的帖子

咁我應唔應該keep起之後寄俾佢既信? 講真有d唔想俾佢, 如果我俾佢, 好似等佢覺得我知但唔反對咁...


大宅

積分: 1134


4#
發表於 21-12-21 14:00 |只看該作者
fafafish 發表於 21-12-21 10:23
回覆 five555 的帖子

咁我應唔應該keep起之後寄俾佢既信? 講真有d唔想俾佢, 如果我俾佢, 好似等佢覺得我知 ...

本帖最後由 amuroo 於 21-12-21 14:07 編輯

我同你same same姐姐來了近2年,湊小朋友是ok,有食津 出糧有多無少,每年Anniversary 會比一個月bonus(原因係我唔會加底薪)

但第一年已經收到3-5封財仔信件,郵寄到我地址。

如何處理?信件方面,我唔會同佢講私隱,因為我沒有同意給她用工作地址收信。

所有信件給她的,我會自己先拆,影底,再交比她。試過有財仔信是寫菲律賓文,我影完用Google translate睇完先俾佢。可惜,佢一收到即刻原形畢露,同我講是聖堂信件,問她點解唔返聖堂。



大宅

積分: 1134


5#
發表於 21-12-21 14:05 |只看該作者
fafafish 發表於 21-12-21 10:23
回覆 five555 的帖子

咁我應唔應該keep起之後寄俾佢既信? 講真有d唔想俾佢, 如果我俾佢, 好似等佢覺得我知 ...

本帖最後由 amuroo 於 21-12-21 14:12 編輯

之後繼續都會收到財仔信件,我哋搬咗屋,最後仲收到香港財仔的WhatsApp聯絡我追一萬多元。我沒覆。

我問姐姐,點解會將我手機號俾人?跟住她都係東拉西扯,說三姑六婆用她地址及合約借錢。我同她講,這樣,請她給三姑六婆僱主的手機號碼給財仔囉!

結果,合約到期都續左約,因為考慮到:
-小朋友著想 不想轉人
-她傾續約沒有要求加薪
- 財仔whatsapp 之後的確沒有收到財仔聯絡

續約時、向我保證類似情況不會再發生,新嘅合約我可以keep。

好的,我同佢講她的新合約直接存放在廳的組合櫃上。另外,如再收財仔信,我會每收一封信件,在annual bonus扣除$1000. 要獎罰分明,


大宅

積分: 1134


6#
發表於 21-12-21 14:16 |只看該作者
fafafish 發表於 21-12-21 10:23
回覆 five555 的帖子

咁我應唔應該keep起之後寄俾佢既信? 講真有d唔想俾佢, 如果我俾佢, 好似等佢覺得我知 ...

所以 我覺得要嚴厲叮囑你姐姐要立即處理,
我唔會未拆就比信件她。

她們覺得我哋水平同她差唔多!仲有佢覺得佢明白廣東話,但我哋唔明白菲律賓。希望你請她跟你的一套。


大宅

積分: 4077


7#
發表於 21-12-21 15:02 |只看該作者
fafafish 發表於 21-12-21 10:23
回覆 five555 的帖子

咁我應唔應該keep起之後寄俾佢既信? 講真有d唔想俾佢, 如果我俾佢, 好似等佢覺得我知 ...

我諗信是提佢地還錢,若收起晒,一陣佢以為唔還會無事,你清楚講她知你唔like咁樣,一係學4樓jm咁獎罰分明,扣bonus.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo