家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2713


1#
發表於 21-12-31 12:02 |只看該作者
今年暫時港股走勢一般,年中股災後穩步下沉

中概股因為政策關係而大跌,之後受變種病毒影響

年尾至今都係低水位徘徊遊走

新一年,大家點睇港股股市?


政策調整後,中概股會唔會返上去高水位?
疫情緩和,過埋呢波Omicorn,進行全民疫苗通關,會唔會利好港市?
科技股仲係咪係熱潮?穩陣派係咪繼續收息好?
港股係咪撈底好時機?


歡迎大家一齊討論


禁止訪問

積分: 897


2#
發表於 22-1-3 10:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24622


3#
發表於 22-1-3 14:40 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-3 15:23 編輯

買股定買市?
其實有股票跌,亦有股票升,唔係全部都跌或者全部都升。

買市亦唔一定只可以買升,亦可以買跌,有反向 ETF 畀你買。

買市亦唔一定只可以買港股,A 股、美股、各地股指嘅 ETF、基金都可以買。


科技股即使唔係熱潮,亦唔會死,科技係朝陽,唔係夕陽。但並不是隻隻科技股都唔會死,而係成個科技板塊嚟睇唔會死,可能有啲股會死,有啲股會發。

電動車、環保亦一定唔可以忽略。不過我唔係指港股,而係以全世界嚟睇。

唔識撈底,會分散,用平均成本法。


越南去年升了三成半:
http://stockq.org/index/VNINDEX.php
台灣去年升了二成三:
http://stockq.org/index/TWSE.php
印度去年升了二成二:
http://stockq.org/index/SENSEX.php
納指去年升了二成一:
http://stockq.org/index/CCMP.php
ETF:
http://www.etnet.com.hk/www/tc/etf/etf_search.php?asset=%E6%96%B0%E8%88%88%E5%B8%82%E5%A0%B4
03087 XTR富時越南 +35.988%
03036 TR台灣 +30.447%
03015 XTRN50印度 +23.394%
02800 盈富基金(半年派息一次)-8.873%
03143 華夏香港銀行股(半年派息一次)+8.010%
03110 GX恒生高股息率(半年派息一次)+9.837%
反向 ETF:
http://www.etnet.com.hk/www/tc/etf/lip_pick.php?type=month&subtype=category&liptype=inverse
07552 XI二南方恒科(-2x)(恒科 = 恒生科技指數)+20.800%






我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1270


4#
發表於 22-1-3 17:55 |只看該作者
YanLuk666 發表於 22-1-3 10:56
我覺得隨住全民疫苗, 今年疫情應該緩和落黎
而且政策對股市帶黎既影響都已經完結
今年港股有機會回到前兩年 ...

咁宜家系咪港股撈底好時機?

順帶一問,想買收息股,用邊間行買最好?



禁止訪問

積分: 897


5#
發表於 22-1-4 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1380


6#
發表於 22-1-5 10:56 |只看該作者
希望升返上去啦,好多股都坐緊艇,呢一年靠緊藍籌股收息頂住咋


大宅

積分: 1380


7#
發表於 22-1-5 10:56 |只看該作者
drposum 發表於 22-1-3 17:55
咁宜家系咪港股撈底好時機?

順帶一問,想買收息股,用邊間行買最好?

富途,每次交易十五蚊,而且介面非常易用,用過咁多間覺得富途最好用


禁止訪問

積分: 1263


8#
發表於 22-1-6 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1270


9#
發表於 22-1-6 17:45 |只看該作者
batbetbct 發表於 22-1-5 10:56
富途,每次交易十五蚊,而且介面非常易用,用過咁多間覺得富途最好用

唔使佣金?


大宅

積分: 1380


10#
發表於 22-1-7 10:20 |只看該作者
drposum 發表於 22-1-6 17:45
唔使佣金?

係,每單交易收十五蚊


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


11#
發表於 22-1-7 11:07 |只看該作者
手上仲有3手另碎股5號仔,今日终於$50走晒貨,之前平均近$60入,蝕住離場。


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


12#
發表於 22-1-10 09:26 |只看該作者
makm 發表於 22-1-7 11:07
手上仲有3手另碎股5號仔,今日终於$50走晒貨,之前平均近$60入,蝕住離場。 ...

我都係.. 見50 又走左先


禁止訪問

積分: 1263


13#
發表於 22-1-10 10:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19760


14#
發表於 22-1-10 10:50 |只看該作者
batbetbct 發表於 22-1-5 10:56
富途,每次交易十五蚊,而且介面非常易用,用過咁多間覺得富途最好用

係咪入10000就可以買賣?


禁止訪問

積分: 664


15#
發表於 22-1-10 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1263


16#
發表於 22-1-10 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1380


17#
發表於 22-1-11 10:49 |只看該作者
alicewong18 發表於 22-1-10 10:50
係咪入10000就可以買賣?



大宅

積分: 1270


18#
發表於 22-1-12 10:42 |只看該作者
batbetbct 發表於 22-1-7 10:20
係,每單交易收十五蚊

固定15蚊?


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


19#
發表於 22-1-12 13:04 |只看該作者
drposum 發表於 22-1-12 10:42
固定15蚊?

係呀,不過另外仲有一堆政府收既印花税,要預多少少。
例如買1手700 騰訊要收$78左右


大宅

積分: 1270


20#
發表於 22-1-12 17:39 |只看該作者
kekawai 發表於 22-1-12 13:04
係呀,不過另外仲有一堆政府收既印花税,要預多少少。
例如買1手700 騰訊要收$78左右
...

個堆錢係政府一定收,唔關卷商事嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo