0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5557


1#
發表於 22-2-22 09:56 |只看該作者
bb兩個月,一直比人奶,但近星期我屋企有d問題,好煩惱同有壓力,發現呢兩日奶量暴跌點算好,真係頂唔順,要湊bb又攰又無奶


大宅

積分: 2983

減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 22-2-22 10:46 |只看該作者
其實媽媽心情都會影響奶量,望住個小朋友開心笑放開心情。真係唔夠奶量就補奶粉,最緊要揀番隻近人奶口味嘅,我BB補皇家美素,飲完唔抗拒,同埋唔怕唔飲番人奶


大宅

積分: 2830

BB防敏心得分享勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 22-2-22 10:59 |只看該作者
當然有影響啦,你
不要咁大壓力喔,餵人奶同奶粉,BB一樣健康長大。記得調整好心情!Happy Mum= Happy baby !


複式洋房

積分: 326


4#
發表於 22-2-22 11:14 |只看該作者
pykwbb 發表於 22-2-22 10:46
其實媽媽心情都會影響奶量,望住個小朋友開心笑放開心情。真係唔夠奶量就補奶粉,最緊要揀番隻近人奶口味嘅 ...

壓力絕對係好影響奶量!bb啱啱出世嗰陣,我好想餵到全人奶,因為覺得人奶係對bb最好,所以一開始嗰陣自己俾自己好大壓力,抑鬱到喊,之後慢慢做到半人奶半奶粉先放鬆返,一路餵到BB 21M自然離乳,轉全奶粉。人奶路不易行,量力而為就可以了。建議你可以買定一罐奶粉以備不時之需,我嗰陣係朋友介紹飲樓上媽媽果隻,bb 好鍾意飲,唔會飲唔返人奶。生完bb再加上要餵人奶真係好辛苦,希望你屋企嘅問題可以盡快解決到,加油!


別墅

積分: 843


5#
發表於 22-2-22 11:39 |只看該作者
心情會影響奶量,媽媽加油


男爵府

積分: 7178


6#
發表於 22-2-22 12:07 |只看該作者
喂到人奶當然最好,但飲奶粉既BB都可以好健康架。我bb依家10個月大啦,由兩個月大開始轉全奶粉。人奶一日飲一餐就無啦。我反而頭痛轉邊隻奶粉好,因為一開始bb係唔飲奶粉,但最後都係揀左皇家美素,目前都係keep住條生長線呀。

所以媽媽你要加油哦,放鬆d呀!一定唔可以咁大壓力呀!!!


複式洋房

積分: 281


7#
發表於 22-2-22 19:28 |只看該作者
充足嘅睡眠,飲多啲水,同埋心情都好影響人奶。媽媽加油!


大宅

積分: 1630


8#
發表於 22-2-22 20:34 |只看該作者
回覆 pollypolly0513 的帖子

餵到人奶當然係最好,但心理質素都好重要,生完之後有好多嘢要兼顧,特別係新手媽媽,而且產後抑鬱係一定會有,只係輕微定嚴重啫。最重要真係唔好俾自己壓力,冇人奶咪餵奶粉囉。我自己就返工後全奶粉,放工後多D時間同BB玩,bb 開心媽媽又開心!


民房

積分: 18


9#
發表於 22-2-23 09:44 |只看該作者
試下望下BB可愛既相,回想番幸福既感覺,都有助製造催乳素
我自己覺得食左DHA個人都會無咁緊張+心情好D


大宅

積分: 2899

虎到金來勳章 畀面勳章


10#
發表於 22-2-23 12:06 |只看該作者
絕對係,心情差同受壓都會少好多奶。多啲放鬆心情同正面啲,個人會開心啲!


大宅

積分: 1094


11#
發表於 22-2-23 20:00 |只看該作者
pykwbb 發表於 22-2-22 10:46
其實媽媽心情都會影響奶量,望住個小朋友開心笑放開心情。真係唔夠奶量就補奶粉,最緊要揀番隻近人奶口味嘅 ...

心情係會好影響架 我仔都係飲呢隻奶粉 覺得佢最接近人奶同容易吸收 而且仔仔日日都有便便


大宅

積分: 2339


12#
發表於 22-2-24 11:32 |只看該作者
本帖最後由 wcman 於 22-2-24 11:34 編輯

會有影響呀,心情,天氣,壓力都會影響奶量,我自己唔夠奶就會補住illumX organic先,貪佢成份比較天然,bb無咁易敏感,而家佢都夾得幾好

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo