家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


1#
發表於 22-3-2 10:18 |只看該作者
如果我宜家賣出股票,個啲錢,我最快幾時可再用黎買股?謝解答


大宅

積分: 3789


2#
發表於 22-3-2 17:29 |只看該作者
MC(TIGER) 發表於 22-3-2 10:18
如果我宜家賣出股票,個啲錢,我最快幾時可再用黎買股?謝解答

我唸應該 T+2, 賣出後兩日…


侯爵府

積分: 23082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


3#
發表於 22-3-2 17:36 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-3-2 17:29
我唸應該 T+2, 賣出後兩日…

即係,如果星期三賣,最快要星期五先可再買,對嗎?


琥珀宮

積分: 169633


4#
發表於 22-3-2 17:47 |只看該作者
MC(TIGER) 發表於 22-3-2 10:18
如果我宜家賣出股票,個啲錢,我最快幾時可再用黎買股?謝解答

如果係同一户口,賣出股票後,即時已可以用d錢再買股


侯爵府

積分: 23082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


5#
發表於 22-3-2 17:58 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-2 17:47
如果係同一户口,賣出股票後,即時已可以用d錢再買股

謝謝


大宅

積分: 2416


6#
發表於 22-3-2 18:08 |只看該作者
本帖最後由 meimeichunchun 於 22-3-2 18:24 編輯
MC(TIGER) 發表於 22-3-2 17:36
即係,如果星期三賣,最快要星期五先可再買,對嗎?

唔係呀, 牛牛即日就可以買


男爵府

積分: 9752


7#
發表於 22-3-3 03:57 |只看該作者
MC(TIGER) 發表於 22-3-2 10:18
如果我宜家賣出股票,個啲錢,我最快幾時可再用黎買股?謝解答
即時可以,可用資金會見到


男爵府

積分: 8553


8#
發表於 22-3-3 08:54 |只看該作者

回覆樓主:

即日用到?咁使唔使計利息?


侯爵府

積分: 23082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


9#
發表於 22-3-3 09:14 |只看該作者

回覆樓主:

謝謝大家
有時放左,見到其他想入


大宅

積分: 1596


10#
發表於 22-3-9 12:42 |只看該作者
買賣即時,提款就T+2

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo