自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48828


1#
發表於 22-3-4 16:43 |只看該作者
本帖最後由 yurijm 於 24-3-4 15:00 編輯

.


公爵府

積分: 25047


2#
發表於 22-3-4 16:57 |只看該作者

回覆樓主:

我而家未中,辛苦過中,有啲同事無病徵話煲劇打機呀,我日日做到氣咳,既然係要中,唔該快啲PLS
8-)


珍珠宮

積分: 48828


3#
發表於 22-3-4 16:59 |只看該作者
二小姐 發表於 22-3-4 16:57
我而家未中,辛苦過中,有啲同事無病徵話煲劇打機呀,我日日做到氣咳,既然係要中,唔該快啲PLS
...

我而家就係咁
好矛盾,做到好辛苦
好想中招拎病假抖


象牙宮

積分: 227993

2024年龍年勳章


4#
發表於 22-3-4 17:04 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:59
我而家就係咁
好矛盾,做到好辛苦
好想中招拎病假抖

有冇可能請part time?


翡翠宮

積分: 97287


5#
發表於 22-3-4 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

早兩日都有講 ,見到惠康個經理喺收銀嗰度收錢,佢話中埋佢間舖就拉閘,果然今日已經冇開門。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


翡翠宮

積分: 97287


6#
發表於 22-3-4 17:08 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:59
我而家就係咁
好矛盾,做到好辛苦
好想中招拎病假抖

知道你做得好辛苦, 好多謝你頂住為市民服務。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 20685


7#
發表於 22-3-4 17:09 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:43
有冇人同我差唔多情況?
日日新鮮穫穫金
本身負責分區店舖管理工作

係,好多冒死返工既同事都話想自己中埋,而亦有返工既同事埋怨點解公司要開舖,或者點解唔縮短營業時間。 而中層同事夾在中間,日日俾人鬧。


伯爵府

積分: 19656


8#
發表於 22-3-4 17:15 |只看該作者
辛苦啦,時間過得好快,過一兩星期一切應好轉,你同前線醫護一樣咁重要


珍珠宮

積分: 48828


9#
發表於 22-3-4 17:17 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 22-3-4 17:04
有冇可能請part time?

請得來都train唔切
而且我地接觸人群多
真係無熟手見工,大家都惜命


水晶宮

積分: 61095


10#
發表於 22-3-4 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

好多都係咁,涯多個月,如果每日10萬人中,兩个月就全部中晒

就會回落


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 22-3-4 17:25 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:59
我而家就係咁
好矛盾,做到好辛苦
好想中招拎病假抖

有時會覺得就是放不下該死的責任感 部門剩下我一個,今天腰疼到彎唔到身着襪都要撑着上班


男爵府

積分: 9655


12#
發表於 22-3-4 17:52 |只看該作者
本帖最後由 老婦仁 於 22-3-4 17:54 編輯

我地90%中哂,有啲話屋企人中左要家居隔離,全部輕症甚至冇症狀,日日係屋企疏乎,最慘個個仲可以有糧出,唔駛扣假同人工,我哋就做死


伯爵府

積分: 15276


13#
發表於 22-3-4 18:08 |只看該作者
老婦仁 發表於 22-3-4 17:52
我地90%中哂,有啲話屋企人中左要家居隔離,全部輕症甚至冇症狀,日日係屋企疏乎,最慘個個仲可以有糧出, ...

所以有時人唔自律,唔好怪公司點解病咗都要人返工,比啲人濫用


別墅

積分: 543

2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


14#
發表於 22-3-4 18:13 |只看該作者
樓主加油, 雖然我有時都覺得中左好好似仲放心過唔中
而家日日驚唔知幾時中 不如快快脆過一次有D抗體


伯爵府

積分: 18348


15#
發表於 22-3-4 18:16 |只看該作者
做好自己
冇人想中
希望大家身體健康


子爵府

積分: 14383


16#
發表於 22-3-4 18:18 |只看該作者
wewanwan 發表於 22-3-4 18:08
所以有時人唔自律,唔好怪公司點解病咗都要人返工,比啲人濫用

有個同事19號發燒、20號2條線!冇醫生紙冇影相留底!強烈要求佢影2條線留底、今日終於有相擺群組有冇可能2條線成2個禮拜呀


珍珠宮

積分: 44272

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 22-3-4 18:24 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:59
我而家就係咁
好矛盾,做到好辛苦
好想中招拎病假抖

未中招前,我都要頂其它人工作
現中招休息中
康復後又要做(因公司早前裁員/或有機會其它同事中招要再頂埋其它人工作)
其實我係半日工4小時,拎半日糧,但工時多數5小時或以上)頂住先市道差。


伯爵府

積分: 19827

BK Milk勳章


18#
發表於 22-3-4 18:30 |只看該作者
carrina 發表於 22-3-4 17:25
有時會覺得就是放不下該死的責任感 部門剩下我一個,今天腰疼到彎唔到身着襪都要撑着上班 :igi ...

頂住!你呢啲真正嘅香港人精神嚟


男爵府

積分: 9107

畀面勳章


19#
發表於 22-3-4 18:47 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:43
有冇人同我差唔多情況?
日日新鮮穫穫金
本身負責分區店舖管理工作

係呀,冇左-半人,但又多左野做


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 22-3-4 19:15 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo