自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 432


1#
發表於 22-3-4 17:36 |只看該作者
身邊好多朋友親戚一個一個中招,屋企一家大細乜藥都無,上星期係華潤堂買到兩盒連花清瘟睇門口心先安定小小,今日路過德福二期華潤堂見到有貨,問職員話每個人可以買4盒,即刻買多4盒睇門口心定曬…都唔知點解心態變成咁,事事好憂慮…


珍珠宮

積分: 35255


2#
發表於 22-3-4 19:07 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 17:36
身邊好多朋友親戚一個一個中招,屋企一家大細乜藥都無,上星期係華潤堂買到兩盒連花清瘟睇門口心先安定小小 ...

大家都係咁啦,你好正常。


複式洋房

積分: 432


3#
發表於 22-3-4 20:15 |只看該作者
lilysun123 發表於 22-3-4 19:07
大家都係咁啦,你好正常。

我以前無咁架,宜家屋企支鼓油得翻半支我就好擔心


侯爵府

積分: 22469


4#
發表於 22-3-4 20:17 |只看該作者

回覆樓主:

我同你一樣, 咩都買少少先心安


公爵府

積分: 29099

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


5#
發表於 22-3-4 20:34 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 20:15
我以前無咁架,宜家屋企支鼓油得翻半支我就好擔心

我現在都係,明明屋企有兩條廁紙,都去買多條,測test kit同消毒噴霧又買。
Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 22-3-4 20:40 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 17:36
身邊好多朋友親戚一個一個中招,屋企一家大細乜藥都無,上星期係華潤堂買到兩盒連花清瘟睇門口心先安定小小 ...

以前有病可以睇醫生,而家有病唔可以出街,真係要有藥係屋企先安樂d。


伯爵府

積分: 19556


7#
發表於 22-3-4 23:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rosenok 於 22-3-4 23:10 編輯

正常,./
有備無患
大吉利是,唔係個個中左都有不同住親友支援,就算有,唔到最後都唔好意思找人幫手
等政府,即等 C


大宅

積分: 4740

馬年勳章


8#
發表於 22-3-4 23:12 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 17:36
身邊好多朋友親戚一個一個中招,屋企一家大細乜藥都無,上星期係華潤堂買到兩盒連花清瘟睇門口心先安定小小 ...

我今天也買了止咳藥


水晶宮

積分: 54910


9#
發表於 22-3-4 23:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 櫻花bb 於 22-3-4 23:27 編輯

好正常!我一家三口都買定5盒連花、必利痛止痛藥、特強傷風感冒藥、兩支咳水、喉糖,再喺家庭醫生幫小朋友配定平安藥!大吉利是中咗,連藥都冇,真係會好徬徨


子爵府

積分: 14035


10#
發表於 22-3-4 23:33 |只看該作者
屋企藥物存貨有4盒連花膠囊、一盒24粒速效幸福傷風素,之前醫生開嘅退燒藥,十幾盒測試劑,有少少準備個心會定d


子爵府

積分: 11312


11#
發表於 22-3-4 23:33 |只看該作者
回覆 ngning 的帖子

你提起鼓油先醒起得返一湯匙到 聽日要買


複式洋房

積分: 432


12#
發表於 22-3-4 23:35 |只看該作者
fifiyi 發表於 22-3-4 20:17
我同你一樣, 咩都買少少先心安

系啊驚死無得賣咁,買小小就唔會買好多咁


複式洋房

積分: 432


13#
發表於 22-3-4 23:37 |只看該作者
199707100304 發表於 22-3-4 20:34
我現在都係,明明屋企有兩條廁紙,都去買多條,測test kit同消毒噴霧又買。
...

廁紙我反而無,用剩三四圈先會去買,但我屋企兩個大帝用盒裝紙用得好多,疫情以來屋企一小兩3盒我就驚。


複式洋房

積分: 432


14#
發表於 22-3-4 23:39 |只看該作者
rosenok 發表於 22-3-4 23:10
正常,./
有備無患
大吉利是,唔係個個中左都有不同住親友支援,就算有,唔到最後都唔好意思找人幫手

身邊大中朋友中,我老爺80幾歲住安老院又擔心佢,又無得去探


複式洋房

積分: 432


15#
發表於 22-3-4 23:41 |只看該作者
櫻花bb 發表於 22-3-4 23:26
好正常!我一家三口都買定5盒連花、必利痛止痛藥、特強傷風感冒藥、兩支咳水、喉糖,再喺家庭醫生幫小朋友 ...

我屋企淨係得6盒連花清瘟,其他乜都無了,又無買到小朋友退燒藥,下午我老公出深水埗買藥膏話見到一間有小童退燒藥問下價錢$300蚊,打電話問我買唔買,咁鬼貴我真係買唔落手。


複式洋房

積分: 432


16#
發表於 22-3-4 23:43 |只看該作者
M.Y.P 發表於 22-3-4 23:33
屋企藥物存貨有4盒連花膠囊、一盒24粒速效幸福傷風素,之前醫生開嘅退燒藥,十幾盒測試劑,有少少準備個心 ...

係,之前得兩盒,成日諗住如果一家三口中佐一日藥都唔夠個心好煩好憂慮,今日買到個人定D


水晶宮

積分: 54910


17#
發表於 22-3-4 23:43 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 23:41
我屋企淨係得6盒連花清瘟,其他乜都無了,又無買到小朋友退燒藥,下午我老公出深水埗買藥膏話見到一間有小 ...

小朋友唔好食成藥,去返家庭醫生度配最穩陣,又唔會俾人劏
    


複式洋房

積分: 432


18#
發表於 22-3-4 23:47 |只看該作者
櫻花bb 發表於 22-3-4 23:43
小朋友唔好食成藥,去返家庭醫生度配最穩陣,又唔會俾人劏

咁貴無買啦,我個仔又係蠶豆B梗加唔會亂食藥,近排多煲滋潤湯,雪梨水,椰子水


伯爵府

積分: 19556


19#
發表於 22-3-4 23:48 |只看該作者
ngning 發表於 22-3-4 23:39
身邊大中朋友中,我老爺80幾歲住安老院又擔心佢,又無得去探

明白,啱就買左先
比人話搶我都唔理,食幾多,用幾多,只有自己知


禁止訪問

積分: 697


20#
發表於 22-3-4 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo