家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 253


1#
發表於 22-3-18 15:27 |只看該作者
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏


複式洋房

積分: 275


2#
發表於 22-3-22 00:56 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-3-18 15:27
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏
...

其實買人壽,都係為家人準備多啲。之前就試過經銀行買單,用到嘅時候,又真係會幾求助無門,而且都用左好耐時間先搞到賠償。有心買搵個可靠的經紀/保險公司好過啦,有事有人幫手(emoji)(emoji)


水晶宮

積分: 59130

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 22-3-22 07:23 |只看該作者
tobbyjobby 發表於 22-3-22 00:56
其實買人壽,都係為家人準備多啲。之前就試過經銀行買單,用到嘅時候,又真係會幾求助無門,而且都用左好 ...

個人經驗,可靠的經記也會退休/離職,最終都係變孤兒單,所以唔太需要考慮呢個問題。最重要係公司可靠,條款清晰,賠償手續簡單。


民房

積分: 12


4#
發表於 22-3-24 21:07 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-3-18 15:27
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏
...

銀行同保險公司差唔多, 真心講就係最緊要有咩事上黎有人跟進 同埋宗償方便
而家咁多間保險公司都有簡易宗償平台, 而且有agent跟會方便D


民房

積分: 11


5#
發表於 22-3-26 07:15 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 253


6#
發表於 22-4-9 21:16 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-3-18 15:27
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏
...

感謝晒咁多位的回覆(emoji)


複式洋房

積分: 253


7#
發表於 22-4-9 21:17 |只看該作者
nicknickkk 發表於 22-3-24 21:07
銀行同保險公司差唔多, 真心講就係最緊要有咩事上黎有人跟進 同埋宗償方便
而家咁多間保險公司都有簡易宗 ...

(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 253


8#
發表於 22-4-9 21:18 |只看該作者
cherry00798 發表於 22-3-26 07:15
**** 該帖被屏蔽 ****

(emoji)☺️


複式洋房

積分: 253


9#
發表於 22-4-9 21:19 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-3-18 15:27
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏
...

(emoji)☺️


複式洋房

積分: 253


10#
發表於 22-4-9 21:19 |只看該作者
nicknickkk 發表於 22-3-24 21:07
銀行同保險公司差唔多, 真心講就係最緊要有咩事上黎有人跟進 同埋宗償方便
而家咁多間保險公司都有簡易宗 ...

(emoji)☺️


複式洋房

積分: 253


11#
發表於 22-4-9 21:19 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-3-22 07:23
個人經驗,可靠的經記也會退休/離職,最終都係變孤兒單,所以唔太需要考慮呢個問題。最重要係公司可靠,條 ...

☺️(emoji)


複式洋房

積分: 253


12#
發表於 22-4-9 21:20 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-3-18 15:27
銀行買人壽如索償係要經好多程序?銀行人壽保費比較便宜?
🙏🙏
...

☺️(emoji)


複式洋房

積分: 253


13#
發表於 22-4-9 21:23 |只看該作者
tobbyjobby 發表於 22-3-22 00:56
其實買人壽,都係為家人準備多啲。之前就試過經銀行買單,用到嘅時候,又真係會幾求助無門,而且都用左好 ...

☺️(emoji)


男爵府

積分: 9196


14#
發表於 22-4-10 12:01 |只看該作者

回覆樓主:

人壽索償最簡單最無爭議,邊間抵就幫襯邊間,唔駛搵專人跟。


複式洋房

積分: 253


15#
發表於 22-4-11 00:26 |只看該作者
oliloo 發表於 22-4-10 12:01
人壽索償最簡單最無爭議,邊間抵就幫襯邊間,唔駛搵專人跟。

我聽人講銀行當遇到索償比較麻煩(emoji)


男爵府

積分: 9196


16#
發表於 22-4-11 00:42 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-4-11 00:26
我聽人講銀行當遇到索償比較麻煩(emoji)

邊個講? 邊間銀行? 有幾麻煩?


複式洋房

積分: 253


17#
發表於 22-4-11 01:05 |只看該作者
oliloo 發表於 22-4-11 00:42
邊個講? 邊間銀行? 有幾麻煩?

其他保險公司嘅agent


複式洋房

積分: 253


18#
發表於 22-4-11 01:06 |只看該作者
oliloo 發表於 22-4-10 12:01
人壽索償最簡單最無爭議,邊間抵就幫襯邊間,唔駛搵專人跟。

☺️(emoji)


男爵府

積分: 9196


19#
發表於 22-4-11 01:07 |只看該作者
Pinky2011 發表於 22-4-11 01:05
其他保險公司嘅agent

有利益衝突,梗係幫襯佢唔好幫襯銀行啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo