美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


1#
發表於 09-6-10 17:47 |只看該作者
今日睇都市閒情,大奶奶-心姐教用冼米水冼面(用第2次d水),佢話去黃,大家會唔曾試?


大宅

積分: 1405


2#
發表於 09-6-10 17:56 |只看該作者
試吓無妨


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


3#
發表於 09-6-10 18:04 |只看該作者
睇廣告SKII都話冼米果雙手滑d!


大宅

積分: 1682


4#
發表於 09-6-11 00:14 |只看該作者
係呀, 又唔使錢, 一試冇防.


男爵府

積分: 5958


5#
發表於 09-6-11 00:33 |只看該作者
係呀
因為米有酵素呀ma
可以分解面上油份 &去角質
長期再係好好架
不過有幾多人可以留到米水呀~~~~
好多媽媽都返工 or 唔係成日煮飯


禁止訪問

積分: 8793

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-6-11 03:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


7#
發表於 09-6-11 08:43 |只看該作者
試下先


大宅

積分: 1854


8#
發表於 09-6-11 09:37 |只看該作者
之前一次曬黑, 都有用米水洗面, good


大宅

積分: 2264


9#
發表於 09-6-11 09:56 |只看該作者
咁仲用唔用洗面膏o架?
洗唔洗用清水沖乾淨d洗面膏先, 然後至用洗米水?? 洗米水唔係好多o架呢~ 全程洗面都用, 恐怕唔夠!


洋房

積分: 167


10#
發表於 09-6-11 10:26 |只看該作者
呢個方法以前試過,但可能我天生都黑,所以唔見得好有效。

不過覺得d米水好香~~


禁止訪問

積分: 8793

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 09-6-17 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2264


12#
發表於 09-6-17 10:15 |只看該作者
可唔可以講下點用d洗米水呢? 每次洗米都唔係得好多水呢~


禁止訪問

積分: 8793

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 09-6-20 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8465


14#
發表於 09-6-20 12:23 |只看該作者
我又試吓先:loveliness:


大宅

積分: 2419


15#
發表於 09-6-20 14:23 |只看該作者
夜晚洗米時留起第二朝洗
有用潔面乳後用洗米水過淨
好舒服,用一星期有覺得滑左
要美白唔係一朝一夕囉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo