興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1#
發表於 22-4-2 17:09 |只看該作者
新手….養左隻英短囡囡,就黎5個月大,返黎果時曳到爆炸,但性格好好,唔揀食無脾氣,依家大左又定左少少。

啱啱換左牙仔,有幸執到兩隻

黎緊阿妹都會返屋企,家姐應該會接受到妹妹

歡迎交流,或經驗豐富既jm指教下


伯爵府

積分: 16299

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


2#
發表於 22-4-2 20:26 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 17:09
新手….養左隻英短囡囡,就黎5個月大,返黎果時曳到爆炸,但性格好好,唔揀食無脾氣,依家大左又定左少少。 ...

有無相。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


3#
發表於 22-4-2 21:02 |只看該作者
amychann 發表於 22-4-2 20:26
有無相。


myimage.jpg


伯爵府

積分: 16299

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


4#
發表於 22-4-2 21:20 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 21:02

好可愛


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5#
發表於 22-4-2 21:27 |只看該作者
amychann 發表於 22-4-2 21:20
好可愛

你個仔都好得意其實我一直想要金影架


伯爵府

積分: 16299

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


6#
發表於 22-4-2 21:29 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 21:27
你個仔都好得意其實我一直想要金影架

本帖最後由 amychann 於 22-4-2 21:31 編輯

我第一次養貓,佢都係囡囡,性格似男仔,成日玩波

myimage.jpg


珍珠宮

積分: 39139

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 22-4-2 23:15 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 17:09
新手….養左隻英短囡囡,就黎5個月大,返黎果時曳到爆炸,但性格好好,唔揀食無脾氣,依家大左又定左少少。 ...

本帖最後由 cara.mak 於 22-4-2 23:17 編輯

樓主開左新手post

你女女 2個月時係點曳?你抱佢時會唔會喵叫唔想你抱?

我揀果隻仔仔美短,現時1個月,抱佢會喵叫,得佢會喵叫,會唔會大左唔比抱?覺得佢比其他貓b有精力啲。
抱其他貓bb,反而無乜喵叫。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


8#
發表於 22-4-2 23:18 |只看該作者
cara.mak 發表於 22-4-2 23:15
本帖最後由 cara.mak 於 22-4-2 23:17 編輯

樓主開左新手post

本帖最後由 jessica0768 於 22-4-2 23:19 編輯

我個囡細果時奶媽抱佢淨係喵喵喵,無反抗架點知就係…..百厭爛玩曳爆

但係佢肯俾我地抱,到依家都會俾抱,係剪指甲洗耳仔滴眼仔會反抗

糧袋撕落黎果條封條,佢可以玩足一日架


珍珠宮

積分: 39139

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 22-4-2 23:18 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 21:02

英短同美短嘅虎紋貓,真係好似,我唔識分


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


10#
發表於 22-4-2 23:20 |只看該作者
cara.mak 發表於 22-4-2 23:18
英短同美短嘅虎紋貓,真係好似,我唔識分

英短圓碌碌傻下傻下咁樣,條尾好似淙熊咁肥嘟嘟。美短個樣醒目d


珍珠宮

積分: 39139

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 22-4-2 23:20 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 23:18
本帖最後由 jessica0768 於 22-4-2 23:19 編輯

我個囡細果時奶媽抱佢淨係喵喵喵,無反抗架:wah ...

佢識自娛都好吖,無咁悶


珍珠宮

積分: 39139

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 22-4-2 23:21 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 23:20
英短圓碌碌傻下傻下咁樣,條尾好似淙熊咁肥嘟嘟。美短個樣醒目d

條尾又真係唔同 學到野


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


13#
發表於 22-4-2 23:33 |只看該作者
cara.mak 發表於 22-4-2 23:20
佢識自娛都好吖,無咁悶

但我唔會成日俾佢玩,因為一玩就唔會停果日玩足三個鐘,跟住瞓左6/7個鐘,又唔食嘢又唔飲水同唔去廁所,激死


珍珠宮

積分: 39139

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 22-4-2 23:36 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 23:33
但我唔會成日俾佢玩,因為一玩就唔會停果日玩足三個鐘,跟住瞓左6/7個鐘,又唔食嘢又唔 ...

你沒收唔比佢玩時,佢有咩做架


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


15#
發表於 22-4-3 00:28 |只看該作者
cara.mak 發表於 22-4-2 23:36
你沒收唔比佢玩時,佢有咩做架

無無聊四圍行,四圍攪下事,玩下玩具,一係跳上床望住你地/瞓覺


複式洋房

積分: 424


16#
發表於 22-4-3 06:57 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-2 17:09
新手….養左隻英短囡囡,就黎5個月大,返黎果時曳到爆炸,但性格好好,唔揀食無脾氣,依家大左又定左少少。 ...

我都係新手貓奴,布偶囡囡,兩個月大。
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


17#
發表於 22-4-3 09:06 |只看該作者
kathyyip0919 發表於 22-4-3 06:57
我都係新手貓奴,布偶囡囡,兩個月大。

好可愛,佢顏色係咪叫重點色?!


民房

積分: 26


18#
發表於 22-4-4 15:40 |只看該作者
我都係新手,都係養左隻英短囡囡,宜家7個月大了


複式洋房

積分: 424


19#
發表於 22-4-5 02:03 |只看該作者
jessica0768 發表於 22-4-3 09:06
好可愛,佢顏色係咪叫重點色?!

係重點色,精力充沛到不得了!


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


20#
發表於 22-4-5 08:28 |只看該作者
kathyyip0919 發表於 22-4-5 02:03
係重點色,精力充沛到不得了!

我囡係超級百厭星…..返黎困籠困左個幾月(放工會放佢出黎,瞓困時返入籠)先正式放佢自由行依家就黎5個月…..好好多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo