論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 35


1#
發表於 22-5-26 10:35 |只看該作者
姐姐話,申請oce突然唔同左。
話要什麼insurance.

我同姐姐都第一次自行續約,
完全唔明。
佢話,好多姐姐都投訴緊。
有冇人呢一星期自行續行?
我想知個oec點攪


大宅

積分: 2488

虎到金來勳章 減齡達人勳章


2#
發表於 22-5-29 23:29 |只看該作者
happyyan1028 發表於 22-5-26 10:35
姐姐話,申請oce突然唔同左。
話要什麼insurance.

我都想知


禁止訪問

積分: 47


3#
發表於 22-5-30 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 35


4#
發表於 22-5-30 16:15 |只看該作者
Ruby1905 發表於 22-5-30 16:07
4月尾開始唔同左 好似係有啲新野 要搞耐左

我工人姐姐話好多姐姐投訴,
因為大家都唔知點搞,
我叫佢問嗰職員,
佢話啲職員答唔到佢點做。。。


大宅

積分: 1763


5#
發表於 22-6-7 19:48 |只看該作者

回覆樓主:

工人啱啱攪掂續約,原本都話要保險單號,但最後佢話由於顧主不變,可以豁免oec喎


珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


6#
發表於 22-6-7 19:58 |只看該作者

回覆樓主:

我早兩日去polo 整份約,唔洗睇保險喎!


別墅

積分: 758


7#
發表於 22-6-11 15:56 |只看該作者
馬蹄糕 發表於 22-6-7 19:48
工人啱啱攪掂續約,原本都話要保險單號,但最後佢話由於顧主不變,可以豁免oec喎
...

姐姐返去放大假回港,要OEc嗎?


男爵府

積分: 7728


8#
發表於 22-6-12 01:33 |只看該作者

回覆樓主:

試下參考這個link,好似係返菲律賓時要
https://www.fairagency.org/answers/overseas-employment-certificate-oec-home-leave/


大宅

積分: 1763


9#
發表於 22-6-13 15:21 |只看該作者
ccyybb 發表於 22-6-11 15:56
姐姐返去放大假回港,要OEc嗎?

因為計劃7月趁疫情好啲俾佢放假,所以整埋oec

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo