立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3801
別墅
積分: 683
babymandy123 發表於 23-2-19 15:08 想問各位有小Q手鏈嘅靚女,手圍大概14cm,應該買SH 定 ST 嘅size好? 求解答,謝謝! ...
meowmeowlulu 發表於 23-2-19 16:07 xs, ST 太大。我手圍都係14cm, 上次試左xs 都fit, 太鬆會係咁轉
伯爵府
積分: 16299
babymandy123 發表於 23-2-19 16:07 XS 是否SH size? Thx!
複式洋房
積分: 271
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy