潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 442


1#
發表於 23-4-1 00:31 |只看該作者
本帖最後由 Covolover 於 23-4-1 00:33 編輯

去左兩次 之前有講心水顏色 大象灰 金色 灰色或奶茶 (順序)因為佢叫我俾多幾個色會易少少 大約兩星期後Sa WhatsApp 我叫我落舖 問佢是否p18 佢話係 問佢什麼色又話去到舖睇左先 😅 去到舖 入左房 佢開左盒是 餅乾銀扣 (其實不是我首選色 )佢話是大地色系 都係熱門色 心底其實想拒絕但又不好意思 佢人都ok 又怕等到心水色吾知幾耐 見顏色算ok 就照take offer . 其實佢哋是否鍾意玩surprise 硬係吾講色你知 去到開盲盒咁😅
依家1516 放依個全新出去 換自己心水色定 照用 ?
大家覺得4B 色p18 ok ?

我都知堅持金鋼色都應該吾易 可能有排等 有貨又其他人要左先


複式洋房

積分: 442


2#
發表於 23-4-1 00:35 |只看該作者
大家覺得
1) 自用 (不是心水) 但都靚?
2)全新放出去 換自己心水色?


子爵府

積分: 11742

畀面勳章


3#
發表於 23-4-1 01:31 |只看該作者
Covolover 發表於 23-4-1 00:35
大家覺得
1) 自用 (不是心水) 但都靚?
2)全新放出去 換自己心水色?

如果係我會自用,個人覺得餅乾靚過金色,比較young啲!
願我會查火箭 帶你到天空去 在太空中兩人住 活到一千歲 都一般心醉 有你在身邊多樂趣


子爵府

積分: 14915

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 23-4-1 02:08 |只看該作者
tiramisu_hk 發表於 23-4-1 01:31
如果係我會自用,個人覺得餅乾靚過金色,比較young啲!

同意,我都覺得餅乾色幾靚。


複式洋房

積分: 442


5#
發表於 23-4-1 02:23 |只看該作者
tiramisu_hk 發表於 23-4-1 01:31
如果係我會自用,個人覺得餅乾靚過金色,比較young啲!
咁即係都算靚色?


複式洋房

積分: 442


6#
發表於 23-4-1 02:24 |只看該作者
回覆 momofish2002 的帖子

係呀 Sa 話係earth tone 都多人搵


伯爵府

積分: 15155


7#
發表於 23-4-1 03:29 |只看該作者
Covolover 發表於 23-4-1 00:35
大家覺得
1) 自用 (不是心水) 但都靚?
2)全新放出去 換自己心水色?

1,餅乾都唔錯嘅

同埋如果買出面嘅貨
個心會用得唔舒服囉
又要驚係假


男爵府

積分: 8748


8#
發表於 23-4-1 08:55 |只看該作者
餅乾色靚呀
自用啦


大宅

積分: 1555


9#
發表於 23-4-1 08:57 |只看該作者
餅乾色靚呀,請問配左幾多錢?


複式洋房

積分: 442


10#
發表於 23-4-1 09:58 |只看該作者
本帖最後由 Covolover 於 23-4-1 10:02 編輯
yuenauau 發表於 23-4-1 08:57
餅乾色靚呀,請問配左幾多錢?

去左兩次 大約$2xxxx 其實第一次spend 到$18xxx 佢已經話可以幫我等p18 係自己怕佢忘記 所以再落第二次買多隻手鈪 所以配幾多實際吾知佢點計
因為如果繼續配bkc 應該出p18 吾扣spending 當儲落去 ( 不計袋錢)
同埋佢話只有slg 不計配 如小馬 銀包咁
佢話其實只有bkc 要配其他non quota bag 不用 只是你當然要有spending 而佢又幫你留意住 所以我見佢都幾好 你哋知Hermes 好Sa 難搵
去買野 仲要咁貴 都一定要買得開心 不用受氣至小



侯爵府

積分: 20283


11#
發表於 23-4-1 13:20 |只看該作者

回覆樓主:

我想要都無,靚色呀


子爵府

積分: 11742

畀面勳章


12#
發表於 23-4-1 13:31 |只看該作者
Covolover 發表於 23-4-1 02:23
咁即係都算靚色?

以我黎講算係,我鍾意earth tone唔鍾意糖果色,不過最緊要你自己鍾意,我通常qb 先執著要指定色,甜品袋反而會睇實物,鍾意先要!
願我會查火箭 帶你到天空去 在太空中兩人住 活到一千歲 都一般心醉 有你在身邊多樂趣


複式洋房

積分: 442


13#
發表於 23-4-1 13:37 |只看該作者
奇奇媽媽 發表於 23-4-1 13:20
我想要都無,靚色呀
其實都吾錯 不過有時覺得吾知偏黃定係偏啡😅

咁你是否在shop 配緊袋? 等緊什麼袋?



侯爵府

積分: 20283


14#
發表於 23-4-1 13:43 |只看該作者
Covolover 發表於 23-4-1 13:37
其實都吾錯 不過有時覺得吾知偏黃定係偏啡😅

咁你是否在shop 配緊袋? 等緊什麼袋?

我已配夠出埋dream bags了,暫時小休,但都會留意行情
配第二個QB問話SA要餅乾奶茶mini evelyne 同gp 30(當時係新出顏色),佢都叫我唔使諗,所以放棄了係shop出


複式洋房

積分: 442


15#
發表於 23-4-1 13:58 |只看該作者
回覆 奇奇媽媽 的帖子

你出左什麼quota bag ? 介意分享下 配比幾多? 咁中間有冇出過甜品袋?


複式洋房

積分: 442


16#
發表於 23-4-1 14:02 |只看該作者
不過其實我覺得餅乾同奶茶色好接近


子爵府

積分: 12449


17#
發表於 23-4-1 14:58 |只看該作者
Covolover 發表於 23-4-1 14:02
不過其實我覺得餅乾同奶茶色好接近

奶茶靚D


侯爵府

積分: 20283


18#
發表於 23-4-1 16:26 |只看該作者
本帖最後由 奇奇媽媽 於 23-4-1 16:27 編輯
Covolover 發表於 23-4-1 13:58
回覆 奇奇媽媽 的帖子

你出左什麼quota bag ? 介意分享下 配比幾多? 咁中間有冇出過甜品袋?

Pm


複式洋房

積分: 442


19#
發表於 23-4-1 18:23 |只看該作者
cheerbearbear 發表於 23-4-1 14:58
奶茶靚D
可能Sa 覺得差唔多所以offer biscuit 俾我😅


別墅

積分: 546


20#
發表於 23-4-1 18:52 |只看該作者
都好快手啊!之前見你問去邊間shop

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo