!亦都好顧及客人嘅感受,每次做敷面都會熄燈關門畀你休息, 過程中絕對真係做到冇sell嘢! 其他就唔知啦,因為啱啱安排咗個Fanny畀我
, 過程之中佢會同你吹水(其實有D煩~查家宅feel) !之後佢就會順便輕輕咁樣同你提及(不算 hard sell
) 有啲其他療程適合你,話你啲皮膚點點點, 但問題係你一拒絕佢之後之後,做嘅嘢就極馬虎! 亦都唔會再理你同你講多句! 求其咁樣完事 !
所有嘢都變咗 除非你咁好彩搵返bella,Mina做嘢(人品問題),又或者佢哋睇到評唔之後好好改善?如果唔係都唔值得去,同出面嗰啲美容舖差唔多
真係唔搬好過搬
! 所以完埋今次療程都唔會再參加!