懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 23-6-9 21:03 |只看該作者
上次報告出唔到再抽
今日醫生說DNA 都唔夠4%
得小小可以驗到,但出來結果第十三
條基因高風險

醫生已寫轉介信叫我返TM醫院抽羊水
請問是否已經冇得搞

是否要做定準備唔要得
謝謝大家


大宅

積分: 3362


2#
發表於 23-6-9 21:49 |只看該作者
Sakuraohno 發表於 23-6-9 21:03
上次報告出唔到再抽
今日醫生說DNA 都唔夠4%
得小小可以驗到,但出來結果第十三

那就去抽羊水,結果出來再講,話唔定可以翻盤。


大宅

積分: 1938


3#
發表於 23-6-10 11:59 |只看該作者
Sakuraohno 發表於 23-6-9 21:03
上次報告出唔到再抽
今日醫生說DNA 都唔夠4%
得小小可以驗到,但出來結果第十三

照去抽,到時出左結果先再諗,同埋睇下醫生點講先

本人係第20條有問題,抽完又結果冇事,醫生話可能係假陽性又或者bb好叻豬,將多左嘅、唔好嘅野唔要,將佢「踢」出去胎盤到,總之醫生都解釋唔到係邊一樣原因啦,

最後我bb健康出世,宜家都三歲啦~

我find out結果係bb好叻將多左嘅野踢出去胎盤到,而唔係假陽性,因為醫生講過如果係胎盤到呢樣野會令bb吸收唔到充足營養,阻礙bb吸收,我又真係每次產檢,醫生話佢由中碼變細碼,頭圍 腳長 同肚圍都比正常細左兩至三星期。不過最緊要係平安健康,細咪出黎再食肥佢囉

所以媽媽加油,抽左羊水先再做決定,醫院都好好會好快優先處理


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 23-6-10 12:03 |只看該作者
GB2020 發表於 23-6-10 11:59
照去抽,到時出左結果先再諗,同埋睇下醫生點講先

本人係第20條有問題,抽完又結果冇事,醫生話可能係假 ...

謝謝你給我信心呀

我今早都排左TM醫院
下星期二就可以見醫生了

希望好似你咁有奇蹟出現啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo