懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1490


1#
發表於 23-7-18 17:33 |只看該作者
本帖最後由 cc0926 於 23-7-18 17:36 編輯

5w6 屙血塊出血,係咪冇機會喇!但完全冇肚痛!🙏🏼🙏🏼🙏🏼


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


2#
發表於 23-7-18 19:31 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-7-18 19:32 編輯
cc0926 發表於 23-7-18 17:33
5w6 屙血塊出血,係咪冇機會喇!但完全冇肚痛!🙏🏼🙏🏼🙏🏼 ...

唔係組織應該無咁驚,出血我都試過,你而家灘下聽日去打安胎針,食安胎藥先,保持冷靜


大宅

積分: 1490


3#
發表於 23-7-18 21:12 |只看該作者
唔係組織來嫁 好似來m時 嘅血塊 但係好似細過五豪子囉


複式洋房

積分: 308


4#
發表於 23-7-19 11:26 |只看該作者
睇醫生


大宅

積分: 1522


5#
發表於 23-7-19 13:45 |只看該作者
快去睇醫生安胎,唔好估估下啦


洋房

積分: 83


6#
發表於 23-7-20 20:21 |只看該作者

回覆樓主:

血塊同組織唔一樣.組織你用紙巾去捽佢係捽唔烂


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


7#
發表於 23-7-20 23:28 |只看該作者
我個時都有 7週左右醫生話係大肚所以生咗瘜肉, 大力d便便都出血有血塊.
後期就好好多
最好去睇吓醫生 同留意係咩情況出血


大宅

積分: 2061


8#
發表於 23-8-26 09:30 |只看該作者
回覆 Rabbit-horse 的帖子

請問你果時醫生係做咩檢查可以睇到係瘜肉?因為我早5日流啡(用力大便後),5w2到睇左一次醫生,醫生話冇野做到,因為我ivf 已食藥,同打左黃體針。
5w4就流鮮血。。又去睇第二個醫生,已照到閃閃,又幫我打黃體針,
尋日6w..尿道炎。。又去睇醫生已聽到心跳。 照過胎囊附近冇出血同積血。
今日一起身小便時。。又柯好多鮮血。。大便後又柯鮮血。。 我仲未拉到原因


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


9#
發表於 23-8-26 23:05 |只看該作者
karen131433 發表於 23-8-26 09:30
回覆 Rabbit-horse 的帖子

請問你果時醫生係做咩檢查可以睇到係瘜肉?因為我早5日流啡(用力大便後),5w2 ...

我個時分別2個醫生用鴨咀鉗伸手指入去check 佢地話係瘜肉 無野做到 要生咗之後再攪 我只係用力痾先有 中期到後期依家好少有血嘞 食多d菜同生果幫助排便


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


10#
發表於 23-8-26 23:57 |只看該作者
Rabbit-horse 發表於 23-8-26 23:05
我個時分別2個醫生用鴨咀鉗伸手指入去check 佢地話係瘜肉 無野做到 要生咗之後再攪 我只係用力痾先有 中期 ...

但醫生無話要鉗走佢?


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


11#
發表於 23-8-27 04:30 |只看該作者
Yin807 發表於 23-8-26 23:57
但醫生無話要鉗走佢?

醫生話大肚唔會攪住 因為唔會影響個胎 順產有機會會甩埋

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo