立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 32683
子爵府
積分: 10632
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55 都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...
noel2010 發表於 23-9-6 08:04 我以前讀中五都係咁夜訓,夜晚溫書入腦D。不過有時放學回家有小睡。
積分: 33434
侯爵府
積分: 21311
積分: 42541
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:08 我以前中四打後都係咁 凌晨4點瞓兩三個鐘就返學 我知係唔好
Minnie2010 發表於 23-9-6 08:10 阿女中一,習慣11pm後睡覺。 今年中二,我希望佢早點休息。
積分: 24484
luckyQ 發表於 23-9-6 08:06 我估計我個女都係覺得夜晚冇人騷擾最靜, 瞓咁少, 你嗰時點頂
luckyQ 發表於 23-9-6 08:11 係呀,但係我覺得女孩子氣虛血弱一嚟m又話搵唔到想嘔又剩
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12 你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...
瑪瑙宮
積分: 133368
tkop 發表於 23-9-6 08:15 有冇上堂瞓返
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:14 係會弱啲 我自己貧血底又唔食早餐 以前返學一早企早會都暈暈地
積分: 34116
公爵府
積分: 26412
積分: 30504
積分: 38789
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy