自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32683


1#
發表於 23-9-6 07:55 |只看該作者
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點先瞓


子爵府

積分: 10632


2#
發表於 23-9-6 08:04 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

我以前讀中五都係咁夜訓,夜晚溫書入腦D。不過有時放學回家有小睡。


珍珠宮

積分: 32683


3#
發表於 23-9-6 08:06 |只看該作者
noel2010 發表於 23-9-6 08:04
我以前讀中五都係咁夜訓,夜晚溫書入腦D。不過有時放學回家有小睡。

我估計我個女都係覺得夜晚冇人騷擾最靜, 瞓咁少, 你嗰時點頂


珍珠宮

積分: 33434

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 23-9-6 08:06 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

大果個F.6
細果個F.2

正常23:00上床訓,
除非考試測驗~



侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


5#
發表於 23-9-6 08:08 |只看該作者
我以前中四打後都係咁
凌晨4點瞓兩三個鐘就返學
我知係唔好
但要趕功課溫習真係無辦法
咁多年都健健康康仲好捱得


珍珠宮

積分: 42541


6#
發表於 23-9-6 08:10 |只看該作者
阿女中一,習慣11pm後睡覺。
今年中二,我希望佢早點休息。


珍珠宮

積分: 32683


7#
發表於 23-9-6 08:11 |只看該作者
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:08
我以前中四打後都係咁
凌晨4點瞓兩三個鐘就返學
我知係唔好

係呀,但係我覺得女孩子氣虛血弱一嚟m又話搵唔到想嘔又剩


珍珠宮

積分: 32683


8#
發表於 23-9-6 08:12 |只看該作者
Minnie2010 發表於 23-9-6 08:10
阿女中一,習慣11pm後睡覺。
今年中二,我希望佢早點休息。

你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情緒搞唔搞得掂


侯爵府

積分: 24484


9#
發表於 23-9-6 08:13 |只看該作者
有些人睡三四個鐘就夠 各人體質唔同
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


子爵府

積分: 10632


10#
發表於 23-9-6 08:14 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 08:06
我估計我個女都係覺得夜晚冇人騷擾最靜, 瞓咁少, 你嗰時點頂

我係夜晚冇人騷擾溫書最入腦,有時仲溫到四,五點。通常一次過星期六日早上瞓耐D先起身,就補充番。

不過我平時都係瞓四,五,六個鐘都夠嘅人,依然精神奕奕工作。

星期六日比我瞓到自然醒就已經好滿足。


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


11#
發表於 23-9-6 08:14 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 08:11
係呀,但係我覺得女孩子氣虛血弱一嚟m又話搵唔到想嘔又剩

係會弱啲
我自己貧血底又唔食早餐
以前返學一早企早會都暈暈地
但咁大個女都識自己就住既
煮多啲有營養野食俾女女
一到假期就俾佢瞓瞓瞓


侯爵府

積分: 21311

2024年龍年勳章


12#
發表於 23-9-6 08:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12
你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...

喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情緒搞唔搞得掂

呢句真


瑪瑙宮

積分: 133368


13#
發表於 23-9-6 08:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

有冇上堂瞓返


珍珠宮

積分: 32683


14#
發表於 23-9-6 09:03 |只看該作者
tkop 發表於 23-9-6 08:15
有冇上堂瞓返



珍珠宮

積分: 32683


15#
發表於 23-9-6 09:04 |只看該作者
yauchuchu 發表於 23-9-6 08:14
係會弱啲
我自己貧血底又唔食早餐
以前返學一早企早會都暈暈地



珍珠宮

積分: 34116


16#
發表於 23-9-6 09:32 |只看該作者
我學生時期從未試過 12點之後訓..
日日都有至少7個鐘睡眠
我其實會羨慕可以訓好少既人
時間真係好用好多


珍珠宮

積分: 32683


17#
發表於 23-9-6 09:32 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-9-6 07:55
都唔知點捱我女剛升中五日日分四粒鐘左右, 你哋有冇經驗嘅家長, 而家啲中學生夜瞓我明, 但係夜到兩三點 ...

最煩係我老公成日依依哦哦叫我話囡唔好咁夜瞓


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 23-9-6 09:35 |只看該作者
10;30-6;30


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


19#
發表於 23-9-6 09:38 |只看該作者

回覆樓主:

阿仔中六,1130上床瞓


珍珠宮

積分: 38789

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


20#
發表於 23-9-6 09:39 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔放假時2,3點瞓,不過會晏起身。返學時12,1點瞓。

我小學已經係12點1 點瞓,中學後通頂溫書,而家都係2,3點瞓。慣左,早瞓反而半夜會醒。

d人話夜瞓好肝,咁我都認早瞓係好。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo