0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 26


1#
發表於 23-9-13 15:42 |只看該作者
幫bb睇緊奶粉,我見依家啲奶粉每隻都話自己幾好幾好,睇到頭都大埋


複式洋房

積分: 454


2#
發表於 23-9-13 16:20 |只看該作者
普通奶粉都差唔多,有啲就會有特別功能,其實睇你concern啲咩同bb啱食先最重要


複式洋房

積分: 273


3#
發表於 23-9-13 17:11 |只看該作者
睇下自己咩諗法,我有朋友介紹同埋想bb免疫力好啲,就買左A+智睿,呢隻話自己可以提高免疫力,有hmo mfgm,我個囝飲落都真係少病嘅


複式洋房

積分: 185


4#
發表於 23-9-13 17:47 |只看該作者
去診所又好,母嬰院又好,入媽媽會又好,拎多啲sample響手,比自己同BB試清楚先,你就知邊隻適合


複式洋房

積分: 261


5#
發表於 23-9-13 18:05 |只看該作者
本帖最後由 Yoyoma12134 於 23-9-13 18:06 編輯

dorisfunggg 發表於 23-9-13 17:47
去診所又好,母嬰院又好,入媽媽會又好,拎多啲sample響手,比自己同BB試清楚先,你就知邊隻適合 ...

你試過邊啲?邊個媽媽club多野送?




複式洋房

積分: 233


6#
發表於 23-9-13 18:22 |只看該作者
可以join 美贊臣neuropro個mama club,之前我入面有試飲裝同啲coupon同口水堅,如果你join的話推薦人可以寫我,好似兩個都多份禮物


大宅

積分: 2479


7#
發表於 23-9-13 19:58 |只看該作者
如果bb未出世又plan定飲奶粉,可以預先了解會去分娩個間醫院會比邊款奶粉餵bb,私家醫院應該有得揀,公立就冇得揀,如果之後覺得bb飲得唔好,可以再考慮轉奶粉既


大宅

積分: 2472


8#
發表於 23-9-13 21:20 |只看該作者
哈哈, 好正常既, 個個奶粉都有佢既優點既, 我自己係個陣醫生推介我食A+智睿, 跟住就一路都係食佢


複式洋房

積分: 500


9#
發表於 23-9-15 10:18 |只看該作者
回覆 KitkitkitChow 的帖子

睇返bb需要啲咩再揀就最好…我個b就好奄尖, 試過唔肯飲, 後尾轉心美力先ok, 啲味同人奶比較似, 淡淡地唔會好甜


大宅

積分: 2319


10#
發表於 23-9-16 10:22 |只看該作者
會讚自己好好正常呀, 邊會倒自己米架


洋房

積分: 81


11#
發表於 23-9-26 16:10 |只看該作者
我買少人講果隻


別墅

積分: 821


12#
發表於 23-10-5 12:20 |只看該作者
一定係咁架啦, 我個時揀主要睇有機, 食落肚都想係冇化學野同激素, 跟住再睇消委會份report, 有機得hipp係高分


複式洋房

積分: 372


13#
發表於 23-10-6 17:58 |只看該作者

回覆樓主:

補緊皇家美素,全脂奶有乳脂開出嚟嗰樣係杰身少少,似後奶嗰樣,希望你可以搵到岩嘅


複式洋房

積分: 336


14#
發表於 23-10-6 23:30 |只看該作者

回覆樓主:

其實個人好鐘意樓上的呢隻 易溶易入口又無鐵味 最重要的是仔仔喜歡飲


複式洋房

積分: 482


15#
發表於 23-10-7 00:19 |只看該作者

回覆樓主:

如果本身食緊嗰隻奶粉食得好,就keep住食,呢樣真,呢隻增磅唔錯,我B出世到依家都食佢,成長線keep住85%


複式洋房

積分: 296


16#
發表於 23-10-7 00:25 |只看該作者
kikihe 發表於 23-10-7 00:19
如果本身食緊嗰隻奶粉食得好,就keep住食,呢樣真,呢隻增磅唔錯,我B出世到依家都食佢,成長線keep住85%
...

我都係食緊1號,出世到依家都係食呢款(emoji)見有媽媽講過話轉奶粉,有機會便秘,所以唔敢轉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo