0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 68


1#
發表於 23-9-17 14:47 |只看該作者
我第一胎親餵~乳頭咬到傷左好痛,再加試比較扁平,最後轉奶粉。而家第二胎就出世,想問下乳盾係咪真係有幫助。


大宅

積分: 2905


2#
發表於 23-9-17 17:16 |只看該作者
我自己覺得俾BB隔住舊膠親餵好似怪怪地所以冇試過, 定係你泵呀?


洋房

積分: 68


3#
發表於 23-9-17 23:48 |只看該作者
堡仙子 發表於 23-9-17 17:16
我自己覺得俾BB隔住舊膠親餵好似怪怪地所以冇試過, 定係你泵呀?

泵既話我覺得處理好麻煩~又怕處理得唔好(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 313


4#
發表於 23-9-22 12:34 |只看該作者
有d 人覺得好有用,我用過兩個牌子,個人覺得最痛時可以幫到少少,但幫助唔算太大, 可能我用得唔好定唔夾。如果打算用,去youtube 睇下片點帶nipple shield , 帶得唔好好易跌出黎或者再磨損。

有個盾係到bb 會啜得無咁好,我最後都係泵出黎用樽餵, 當然多d 功夫啦,捱下捱下就過 ,裂左7個星期之後先叫左好番d 。

人人都話啜得岩係唔會痛唔會裂, 我前後見過4 -5 姑娘哺乳顧問都話bb 啜得幾好,但又真係啜到我鬼咁痛仲裂埋。 到bb 大個d 去到第9 第10 週開始可能口仔大左先真係好d 。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo