0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 159


1#
發表於 24-1-1 23:04 |只看該作者
呢排揀緊奶粉俾阿b, 發現有d牌子價錢差好遠, 其實揀奶粉個陣係咪貴d就係好d, 有咩分別?


大宅

積分: 1772


2#
發表於 24-1-2 07:53 |只看該作者
唔覺得貴就等於好喎,要搵就緊係搵性價比最好嘅,唔好睇價錢就以為係好


複式洋房

積分: 193


3#
發表於 24-1-2 19:32 |只看該作者
回覆 snownie 的帖子

同意啊, 我揀奶粉都有比較過啲成份, 仔仔就食緊心美力, 一黎藥廠出有保證, 二黎成份有hmo同埋益生菌, 會對bb抵抗力同腸胃都好


複式洋房

積分: 445


4#
發表於 24-1-2 22:44 |只看該作者
天使媽6 發表於 24-1-2 07:53
唔覺得貴就等於好喎,要搵就緊係搵性價比最好嘅,唔好睇價錢就以為係好
無錯!就算價錢爭好遠,都唔代表最好,睇經濟情況,我覺得睇功能講性價比最實際


大宅

積分: 3873


5#
發表於 24-1-3 11:45 |只看該作者
我諗睇父母想點啦,淨係普通奶粉同有機奶粉價錢都相差一截,就好似大人食普通食物同有機食物一樣


大宅

積分: 1685

BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 24-1-3 15:07 |只看該作者
回覆 snownie 的帖子

其實奶粉唔一定貴先至好,最緊要營養成份啱小朋友。我b 飲緊美素金裝,呢隻天然成份,同我b 好夾呀


大宅

積分: 2131


7#
發表於 24-1-3 15:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實最緊要揀合適既奶粉比bb,試下邊隻夾到bb最重要,當然貴既奶粉一定有原因既,最重要量力而為同合適


男爵府

積分: 7402

Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 爸B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 24-1-3 16:27 |只看該作者
貴唔代表好,最緊要揀適合bb的,你可以睇番營養成份同埋最好揀天然冇蔗糖,又可以幫助腸道健康既奶粉


大宅

積分: 1534

虎到金來勳章


9#
發表於 24-1-3 17:02 |只看該作者
我都覺得貴唔一定好 係要講奶粉夾唔夾 我BB飲美素金裝 價錢都唔係特別貴 但係好夾佢 吸收得好好又成日有靚便便


大宅

積分: 1369


10#
發表於 24-1-3 17:32 |只看該作者
揀奶粉未必越貴越好,最緊要揀隻有益生元易消化易吸收嘅奶粉,我仔仔飲開美素金裝,價錢合理,最緊要係飲完每日都有黃金便便,飲到依家差唔多兩歲 ,肥肥白白好少病


男爵府

積分: 9377

馬年勳章


11#
發表於 24-1-3 20:49 |只看該作者
回覆 snownie 的帖子

沒有最好,只有最適合。
作為媽媽梗係想比最好嘅小朋友,但係價錢貴係咪又代表好呢?睇奶粉嘅營養成份,對BB嘅腸胃係咪最吸收,才是最重要!


複式洋房

積分: 500


12#
發表於 24-1-3 22:50 |只看該作者
snownie 發表於 24-1-1 23:04
呢排揀緊奶粉俾阿b, 發現有d牌子價錢差好遠, 其實揀奶粉個陣係咪貴d就係好d, 有咩分別?
...
阿B開頭都係飲最貴個隻,但係啲便便一日深色過一日,最後都係轉左飲心美力先有返靚便…所以貴唔代表好/夾到BB嘅


複式洋房

積分: 377


13#
發表於 24-1-4 11:32 |只看該作者
真心唔一定係貴就好,我一開始買俾阿B食個隻都係貴嘢黎,但BB食完都反而仲便秘,poo poo去得好差。後尾轉咗依家隻佳貝羊奶先冇再便秘,差唔多日日有軟身poo poo,所以其實奶粉最緊要都係啱BB食,易消化同對腸胃好,平貴反而係其次~


大宅

積分: 1179


14#
發表於 24-1-8 16:53 |只看該作者
本帖最後由 Siulingmama 於 24-1-8 16:53 編輯

完全唔覺奶粉貴就係好,啲人搞噱頭嘢嚟嘅啫,六七百罐食咗識飛咩我覺得最緊要同自己小朋友夾到,阿女由初生食到而家三歲都係美素女裝,肯食肯屙就已經係最好!


複式洋房

積分: 146


15#
發表於 24-1-9 11:00 |只看該作者
貴唔係問題,重點係你覺得值唔值同你個B飲成點,我都曾經以為貴啲會好啲但其實又未必,我依家餵緊neuropro價錢ok反而最fit到我個囝,營養又好啲,起碼佢話有隻mfgm係佢獨家嘅,咁我都話抵比丫嘛,我個囝食左之後腸胃又好左,又好似真係病少左


複式洋房

積分: 295


16#
發表於 24-1-13 17:26 |只看該作者
回覆 snownie 的帖子

點會貴就係好ga, 揀隻夾到嘅奶粉先係最重要!! 我2胎都係飲hipp, 因為有益生菌價錢又性價比高, 感恩腸胃好健康之餘, 成長線都係中間偏上


複式洋房

積分: 346


17#
發表於 24-1-14 20:37 |只看該作者
swongmon 發表於 24-1-13 17:26
回覆 snownie 的帖子

點會貴就係好ga, 揀隻夾到嘅奶粉先係最重要!! 我2胎都係飲hipp, 因為有益生菌價錢又 ...
仔仔由細細個補奶粉嗰陣就補咗佢, 開頭都係登記hipp媽媽會拎過細罐sample, 飲落便便keep住同全人奶嗰陣一模一樣


複式洋房

積分: 151


18#
發表於 24-1-16 13:13 |只看該作者
信彩虹 發表於 24-1-3 22:50
阿B開頭都係飲最貴個隻,但係啲便便一日深色過一日,最後都係轉左飲心美力先有返靚便…所以貴唔代表好/夾到 ...
我地都係餵緊心美力,見佢有齊HMO同益生菌好似幾好,阿B啲便便都靚仔,同餵人奶個陣差唔多,呢排都見佢胃口好左好多,食到肥肥白白


男爵府

積分: 7178


19#
發表於 24-1-22 22:42 |只看該作者
價錢不是一個問題,最重要bb肯飲,肯完會吸收………


禁止訪問

積分: 40


20#
發表於 24-1-23 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo