1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 339


1#
發表於 24-1-4 09:10 |只看該作者
bb差不多兩歲,越來越鍾意掟野,應該要點教?


子爵府

積分: 12137


2#
發表於 24-1-4 10:32 |只看該作者
掟野係學習過程,佢開始有空間概念,俾可以掟嘅野佢掟,例如波、公仔,俾個目標佢掟,例如箱,膠樽等


大宅

積分: 3578


3#
發表於 24-1-6 23:04 |只看該作者
lovelyB 發表於 24-1-4 09:10
bb差不多兩歲,越來越鍾意掟野,應該要點教?

你要冷靜同佢解釋邊d唔可以掉,掉會攔。(無咩所謂既野,我會唔理佢既)
你唔比掟既野(罰佢前要比1-2次warning),唔聽仲掟就捉去罰企1分鐘。1歲1分鐘,2歲2分鐘。。。罰企個陣唔好同佢有眼神交流。罰企個位每次要同一個地方(唔好揀訓覺既地方)


別墅

積分: 915


4#
發表於 24-1-11 21:13 |只看該作者
lovelyB 發表於 24-1-4 09:10
bb差不多兩歲,越來越鍾意掟野,應該要點教?

我個仔就快一歲一個月都係成日掟一係就擺入口 係咪正常?我地有去上playground 有d細過佢小小都好定 又吾會周圍掟野同擺野入口 ,同佢講又吾知佢明吾明


複式洋房

積分: 341


5#
發表於 24-1-15 21:34 |只看該作者
我個個都係咁


複式洋房

積分: 339


6#
發表於 24-1-17 10:15 |只看該作者
clarissakwan 發表於 24-1-6 23:04
你要冷靜同佢解釋邊d唔可以掉,掉會攔。(無咩所謂既野,我會唔理佢既)
你唔比掟既野(罰佢前要比1-2次wa ...
多謝指教


大宅

積分: 1026


7#
發表於 24-2-19 14:39 |只看該作者
應該係一個過程,我嗰個就快 2 歲時都好鍾意掉野,依家 25 個月大又無再掉,係突然間,教佢要斯文,唔可以掉掉,你掉佢好痛痛


子爵府

積分: 10774


8#
發表於 24-2-19 19:02 |只看該作者
lovelyB 發表於 24-1-4 09:10
bb差不多兩歲,越來越鍾意掟野,應該要點教?

一見佢想丟就先捉住手仔同佢講、教佢應該點做。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo