自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   6


男爵府

積分: 5065


1#
發表於 24-1-8 22:39 |只看該作者
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什麼注意的地方?幾耐可以正常行動?術後調理應如何? 謝謝大家幫忙。(emoji)(emoji)


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 24-1-8 22:44 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

我切咗,但係微創,好快好返,醫生叫手術後唔好拎重野,最好當坐月甘坐
日本の平安を祈ります


子爵府

積分: 14909


3#
發表於 24-1-8 22:51 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

做完手術話我知
我老人又同樣又係咁
手術點做


子爵府

積分: 14909


4#
發表於 24-1-8 22:53 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

https://www.union.org/new/consent_form_files/ONG-12c.pdf


琥珀宮

積分: 191459

馬年勳章


5#
發表於 24-1-8 22:59 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

其實點解會咁嘅


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


6#
發表於 24-1-8 23:21 |只看該作者
想請問手術之後有什麼注意的地方?
我娘2017年做全切,因為佢身型較胖,家中人手及設備未能配合佢傷口復原及護理,加上佢術後情緒極度低落,所以安排出院之後到老人院暫託

幾耐可以正常行動?
最初暫託三星期,第二星期已經可以用四腳拐杖慢慢在室內行路,之後延遲暫託多住兩星期,恢復翻未入院時精狀態及體力

術後調理應如何?
因應返老人家精神、情緒及身體需要,最初飲食跟從老人院三餐安排,家人每日煲湯送去,清保涼、煎紅衫魚湯、青紅蘿蔔粟米西施骨湯、花膠/海參/雞湯,只要我媽想飲乜就煲;另外我每日陪伴佢左右、傾計及扶住佢用四腳拐杖慢步在室內行

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


7#
發表於 24-1-8 23:27 |只看該作者
如果微創的話,基本上只係肚上面有三個小窿,皮膚外露的冇乜傷口,因為整個子宮由陰道取出。不過肚入邊當然有傷口啦,都係唔好撞到佢,唔好拎重嘢,多啲臥床休息,戒口咁樣囉。


大宅

積分: 3517


8#
發表於 24-1-8 23:31 |只看該作者
糖尿傷口痊癒會耐d! 醫護會提醒! 注意湯水不要甜(糖尿不能)!不要咸(高血壓)! 若有鉀高 更要詢問醫護飲食注意事!
痊癒後!一般沒太大分別!


大宅

積分: 1398


9#
發表於 24-1-8 23:34 |只看該作者
kk80400 發表於 24-1-8 22:44
我切咗,但係微創,好快好返,醫生叫手術後唔好拎重野,最好當坐月甘坐
...

我都係


水晶宮

積分: 65589


10#
發表於 24-1-9 00:10 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

子宮下垂做子宮切除術,係喺陰道切吧?
如果係,肚皮無傷口,復完快好多
記住唔好踎唔好拎重嘢
要早落床多郁動,老人家一瞓得耐肌肉就會流失,想郁都無力的了


伯爵府

積分: 16347


11#
發表於 24-1-9 01:53 |只看該作者
bkbbjm 發表於 24-1-8 22:39
老人家子宮脫垂嚴重,已整個外露於陰道外,即將做子宮切除手術,但佢高血壓又有糖尿病,想請問手術之後有什 ...

微創?
過好,每一天!


伯爵府

積分: 17926

馬年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 24-1-9 02:59 |只看該作者

回覆樓主:

做開刀或微創手術也好,病者別吃惹痰嘅食物( 例如蛋糕或者甜品)
因為一咳個傷口就會痛,真係有苦自己知。
可以煲果皮水,唔係就咁飲,係一想咳就(尾)一啖。喉嚨應該會舒緩些 ...


侯爵府

積分: 24518


13#
發表於 24-1-9 05:34 |只看該作者
老人家子宮脫垂很常見 盡量不要做手術吧 用子宮環和睇中醫好啲
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


水晶宮

積分: 65733


14#
發表於 24-1-9 09:15 |只看該作者

回覆樓主:

子宮下墜會不會引起漏尿?看中醫沒什麼用吧!怎能托番上去。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo