我而家第2胎,第一胎陀得好舒服,都係唔舒服左兩個禮拜,呢一胎未到due day已經開始唔舒服,長期都暈暈地,好似踩緊喺個泥地咁,初時嘔得冇咁犀利,去到10週中期,開始食乜嘔乜,之前食到嗰啲,唔使5分鐘嘔返晒出嚟,11週開始返唔到工,搭車都暈車浪,輕咗差唔多八磅,有睇開中醫,本來完全唔抗拒中藥,由有到而家中醫開安胎藥止嘔藥完全飲唔到,慶幸而家12週3,開始好啲,食到嘢,雖然仍然都係冇胃口,食完嘢都係會頂住會想嘔,但係冇左一定嘔出嚟嘅衝動,不過仲係冇體力;公司啲大佬叫我入院,但係其實中醫西醫都話冇辦法,個個人都係咁要撐住要捱過,撐到12週打後就會好啲,所以加油啊!我好明白嗰種生不如死,度日如年,孕吐真係辛苦過生仔嘅感覺🥹
上一胎唔舒服嘅時候我都仲搵到啲食得落而又唔嘔嘅,但係今胎真係冇,乜嘢酸嘢,果汁全部冇用,連水都飲唔到,人哋話食薑可以止嘔,但係我一食即嘔🤮不過我發現食完嘢食香口膠會有少少幫助,我食檸檬味airwave,仲有麥當勞嘅凍奶茶,我知道凍野唔係咁好(不過其實我第一胎嘅時候都照飲,不過全部走冰,同埋我唔係即刻入落去,會喺個口度停留一陣等佢暖少少先吞,我個女出世好健康,可能全個孕期中醫傍住,冇停過中藥,直到生)但係呢個時候唔理得咁多,可能係嗰陣澀味,可以沖走啲口水,我中醫都話點都要食啲,而家冇限制,等你撐過去,再努力補身!
仲有上一胎唔舒服開始,我就不停咁樣睇YouTube嗰啲吃播,唔知點解睇完令真係開心啲,仲有好似令到自己消化到少少,冇咁頂,應該都係心理作用😂呢胎我繼續睇,同埋個女一齊睇添,睇完真係開心啲,同埋令到自己有返啲信念,同自己講好返之後:「我要去食好嘢!!」💪🏻💪🏻
加油💪🏻💪🏻