美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30055


1#
發表於 24-6-7 22:39 |只看該作者
想緊緻、提升、毛孔細啲..... 有邊部機啱做又冇咁貴?同埋做完唔痛、之前做過旡針埋線都覺得痛

emface, thermage.....嗰啲太貴喇!


珍珠宮

積分: 30055


2#
發表於 24-6-8 09:57 |只看該作者

回覆樓主:

而家仲興吾興做膠原BB槍?痛吾痛?


象牙宮

積分: 239528


3#
發表於 24-6-9 09:07 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 24-6-21 01:13 編輯
gilgilgilgil 發表於 24-6-7 22:39
緊緻、提升、毛孔細啲..... 有邊部機啱做又冇咁貴?同埋做完唔痛、之前做過旡針埋線都覺得痛

emface, th ...

參考 美团, 小紅書, 大眾。進行比較…
微電流, 膠原机, 不疼。

「高敏感人士」(Highly Sensitive Person, HSP)
高敏感人特徵








想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止訪問

積分: 12436


4#
發表於 24-6-9 12:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30055


5#
發表於 24-6-9 12:47 |只看該作者
liverpool2023 發表於 24-6-9 12:17
膠原槍唔痛(比起laser,微針)
我做佢為緊緻,但要每個月做
亦無諗過可以達到咁多功能

laser係咪即係pico嗰啲?有乜功效?


禁止訪問

積分: 12436


6#
發表於 24-6-9 13:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 392


7#
發表於 24-6-16 17:59 |只看該作者
回覆 gilgilgilgil 的帖子

我有時會做m22嫩膚, 如果想做緊緻提升就做exion…
不過我係起skin and co到做, 佢2部機都有先可以咁樣夾住黎做…
exion應該係你講嘅膠原bb槍嘅新機, 做膠原+透明質酸, 平平地當保養做都ok的


珍珠宮

積分: 30055


8#
發表於 24-6-16 21:19 |只看該作者
sanger 發表於 24-6-16 17:59
回覆 gilgilgilgil 的帖子

我有時會做m22嫩膚, 如果想做緊緻提升就做exion…

你做嗰啲項目幾錢一次?


禁止訪問

積分: 789


9#
發表於 24-6-17 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30055


10#
發表於 24-6-17 17:36 |只看該作者
GeioLi 發表於 24-6-17 15:59
我覺得要毛孔細既話
M22都係一個唔錯既選擇,做個陣又唔算特別痛同價錢都係合理
Exion 第5代膠原槍可以做 ...

你嗰間美容店喺邊度?係咪m22, exion兩款機都有得做?幾錢一次?


禁止訪問

積分: 190


11#
發表於 24-6-17 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30055


12#
發表於 24-6-17 22:08 |只看該作者
kwokcar 發表於 24-6-17 18:22
我都想淨係做毛孔

樓上話m22可以收毛孔


禁止訪問

積分: 789


13#
發表於 24-6-18 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 789


14#
發表於 24-6-18 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30055


15#
發表於 24-6-18 23:42 |只看該作者
GeioLi 發表於 24-6-18 23:16
我做開係銅鑼灣,不過岩岩呢次去左朗豪坊都OK
兩款機都有呀, M22同EXION 都係千零蚊一次, 唔算係貴...
...

可以介紹我嗎?有冇試做價?


禁止訪問

積分: 528


16#
發表於 24-6-19 06:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 789


17#
發表於 24-6-19 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 441


18#
發表於 24-6-20 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 441


19#
發表於 24-6-20 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


20#
發表於 24-6-20 22:44 |只看該作者
我都想試Exion,最近問左價錢,可以參考下:
<Beauskin>
試做$1460

【EXION 升級膠原槍】
全面 其後優惠:
3次 $6,720(平均每次$2,240)
6次 $12,360 (平均每次$2,060)
12次 $22,320 (平均每次$1,860)

全頸 / 雙眼眼周 其後優惠:
3次 $4,320 (平均每次$1,440)
6次 $7,680 (平均每次$1,280)
12次 $13,200 (平均每次$1,100)

<FaceMore>
主要做面部
試做$1460
之後
3次$5364
6次 $9298

<SurrFace>
試做 $988

packages price
$6800/10 次eye
$14800/10 face
$16800/10 次face + eye
$18800/10 次 face + eye + neck

點評

333s    發表於 24-6-21 01:10

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo