美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 9


1#
發表於 24-8-6 23:17 |只看該作者
請問各位用開嘅sis, 用嘅時候有冇咩感覺?會唔會有微電?針拮? 或者震動嘅感覺?

我用開Medicube 啲機全部都會有好強嘅感覺,但係Dr Pionah 就完全冇。只係紅色mode開到最強先有少少感覺。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo