懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2611


1#
發表於 24-8-13 23:19 |只看該作者
想請問將會去QE第一次產檢
姑娘話只係問症驗血等
想知第一次只見姑娘包唔包聽心跳架
唔該哂


水晶宮

積分: 65555


2#
發表於 24-8-14 00:07 |只看該作者
catcat1123 發表於 24-8-13 23:19
想請問將會去QE第一次產檢
姑娘話只係問症驗血等
想知第一次只見姑娘包唔包聽心跳架

公務員診所嗰邊?


大宅

積分: 2611


3#
發表於 24-8-14 01:23 |只看該作者
Nbs 發表於 24-8-14 00:07
公務員診所嗰邊?

係呀


水晶宮

積分: 65555


4#
發表於 24-8-14 08:33 |只看該作者
本帖最後由 Nbs 於 24-8-14 15:56 編輯
catcat1123 發表於 24-8-14 01:23
係呀

我無記錯唔會聽心跳



子爵府

積分: 14765


5#
發表於 24-8-14 12:30 |只看該作者
回覆 catcat1123 的帖子

我記得唔包,只係問症同排期下一次產檢

我自己因為上胎有一啲病史,佢會安排埋有啲其他人未必有o既檢查


大宅

積分: 2611


6#
發表於 24-8-14 12:52 |只看該作者
唔該哂大家 咁我照約返私人產檢了


洋房

積分: 63


7#
發表於 24-8-21 15:34 |只看該作者
剛剛去完,的確係唔包,但係必須去一次,係保障你,touchwood有咩事,私家唔接34週以下的,所以要係公立開file
我去完之後,佢問我有冇驗過產前血,我出面私家驗左T21,的確冇人提我驗產前血,所以我係政府驗左,原來係免費,之後問返私家,都係有得做,大概1300-2000蚊,你可以自己決定。


複式洋房

積分: 150


8#
發表於 24-8-21 20:41 |只看該作者
唔包

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo