自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1018


1#
發表於 24-8-21 22:31 |只看該作者
想問如果戶主四年前已遷出,如何可以由家庭成員取代戶主的戶籍?(戶主不肯自行除名)


大宅

積分: 1233


2#
發表於 24-8-21 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

公屋好似無世襲


珊瑚宮

積分: 101938

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


3#
發表於 24-8-21 22:33 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:31
想問如果戶主四年前已遷出,如何可以由家庭成員取代戶主的戶籍?(戶主不肯自行除名)
...

冇得咁做架喎
四年前就要交番間屋出黎架喇


子爵府

積分: 11873

陪月勳章


4#
發表於 24-8-21 22:34 |只看該作者
可以
但要經資產審查
同埋要原戶主同意


大宅

積分: 1233


5#
發表於 24-8-21 22:38 |只看該作者

回覆樓主:

唔識,不過好似有得分戶
去社署問下


大宅

積分: 1018


6#
發表於 24-8-21 22:39 |只看該作者
D..D 發表於 24-8-21 22:33
冇得咁做架喎
四年前就要交番間屋出黎架喇

唉,點算好?係咪要俾多d資料管理處主任?支持佢4年前已經搬走?


水晶宮

積分: 64319


7#
發表於 24-8-21 22:40 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:31
想問如果戶主四年前已遷出,如何可以由家庭成員取代戶主的戶籍?(戶主不肯自行除名)
...

戶主遷出就一定要交返間公屋出嚟,冇得取代


大宅

積分: 1018


8#
發表於 24-8-21 22:41 |只看該作者
aryemyem 發表於 24-8-21 22:34
可以
但要經資產審查
同埋要原戶主同意

佢(戶主)唔除呀


大宅

積分: 3407


9#
發表於 24-8-21 22:41 |只看該作者

回覆樓主:

咁最近個富戶資產申報,請問你地交表點樣申報個原户主資產!?原戶主有無簽名?
其實有常識都知冇得個原戶主唔除名而間屋就畀另一個成員做户主!真係當係自己物業呢個心態住公屋!


子爵府

積分: 11873

陪月勳章


10#
發表於 24-8-21 22:42 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:41
佢(戶主)唔除呀

戶主唔除
冇得取代
除非死左
有死亡證明


水晶宮

積分: 52901


11#
發表於 24-8-21 22:49 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:39
唉,點算好?係咪要俾多d資料管理處主任?支持佢4年前已經搬走?

公屋戶主去世或遷出後,單位的租約可無條件地批予在單位內居住亦是認可成員的戶主配偶;倘若戶籍內並無戶主的在生配偶,有關的租約亦可批予在單位內居住的其他認可成員,但他們須接受「全面經濟狀況審查」(包括入息及資產審查)及「住宅物業權審查」,以釐定他們批出新租約的資格及應繳的租金水平。

https://www.housingauthority.gov.hk/tc/public-housing/tenancy-matters/changes-of-household-particulars/index.html


如果審批唔過,可能會被收屋,你哋要諗清諗楚。


珍珠宮

積分: 47636

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


12#
發表於 24-8-21 22:51 |只看該作者

回覆樓主:

問下羅淑佩啦


大宅

積分: 1018


13#
發表於 24-8-21 22:52 |只看該作者
cutebambi 發表於 24-8-21 22:41
咁最近個富戶資產申報,請問你地交表點樣申報個原户主資產!?原戶主有無簽名?
其實有常識都知冇得個原戶 ...

冇填佢,佢也沒簽名架


公爵府

積分: 28881


14#
發表於 24-8-21 22:56 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:41
佢(戶主)唔除呀

戶主自己除名,你地一早無屋住啦

唔係有無証據戶主搬走,而係房署同戶主先有租約,,你咩都唔係



男爵府

積分: 7909


15#
發表於 24-8-21 22:59 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:52
冇填佢,佢也沒簽名架

你剛交表?應該會再call你份表簽名唔齊,因為要對返租約,租約內的人都要簽名,未夠18歲就戶口簽名


侯爵府

積分: 24550


16#
發表於 24-8-21 23:00 |只看該作者
竟然敢上BK問公屋, 情況仲要有d......


琥珀宮

積分: 169753


17#
發表於 24-8-21 23:02 |只看該作者
本帖最後由 SandyKL 於 24-8-21 23:02 編輯
亞荳 發表於 24-8-21 22:38
唔識,不過好似有得分戶
去社署問下

公屋嘅事當然要問番房署啦!點關社署事呢

依家分戶比以前困難架嘞。


大宅

積分: 1018


18#
發表於 24-8-21 23:06 |只看該作者
JoanC 發表於 24-8-21 22:49
公屋戶主去世或遷出後,單位的租約可無條件地批予在單位內居住亦是認可成員的戶主配偶;倘若戶籍內並無戶 ...

入息及審查都過到


大宅

積分: 3407


19#
發表於 24-8-21 23:16 |只看該作者
本帖最後由 cutebambi 於 24-8-21 23:17 編輯
soire 發表於 24-8-21 22:39
唉,點算好?係咪要俾多d資料管理處主任?支持佢4年前已經搬走?

佢唔係上天堂!?難道你有佢移民/離境證據?假如佢根本冇離開香港,而你間屋又一直有用水電煤,房署唔會咁樣判断個户主(某一個家庭成員)有冇响間屋住!假如咁樣都行得通,咁所有人都可以自己唔知/唔同意下俾屋企人除名!


象牙宮

積分: 213601

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 24-8-21 23:17 |只看該作者
戶主除名?咪即係放棄間屋,其他人邊人資格!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo