1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2701


1#
發表於 26-6-8 11:23 |只看該作者
唔知2歲女仔鍾意玩咩,有無建議?


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 26-6-8 13:46 |只看該作者
煮飯仔玩具,通常佢哋都好鍾意玩


大宅

積分: 1154


3#
發表於 26-6-8 17:39 |只看該作者
送積木或者繪本都好,可以訓練手眼協調同認知


大宅

積分: 2499


4#
發表於 26-6-9 12:16 |只看該作者
我小朋友鍾意塗鴉,之前買左畫板比佢,日日都玩


大宅

積分: 1403


5#
發表於 26-6-9 14:02 |只看該作者
玩具電子琴、積木、煮飯仔、公仔


大宅

積分: 2701


6#
發表於 26-6-9 16:51 |只看該作者
thanks for sharing,我搵日去揀下先


大宅

積分: 2118


7#
發表於 26-6-10 10:11 |只看該作者
填色冊、貼紙簿


大宅

積分: 1430


8#
發表於 26-6-12 09:41 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-9 16:51
thanks for sharing,我搵日去揀下先

樓主你最終買咗咩?我嚟緊都要買俾我fd個女


大宅

積分: 2701


9#
發表於 26-6-15 12:36 |只看該作者
nisb 發表於 26-6-12 09:41
樓主你最終買咗咩?我嚟緊都要買俾我fd個女

我買左最大路既煮飯仔玩具,係屯門間aeon買


大宅

積分: 1430


10#
發表於 26-6-15 15:43 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-15 12:36
我買左最大路既煮飯仔玩具,係屯門間aeon買

aeon抵咩?多唔多玩具揀?


大宅

積分: 2701


11#
發表於 26-6-15 16:14 |只看該作者
nisb 發表於 26-6-15 15:43
aeon抵咩?多唔多玩具揀?

屯門市廣場個間aeon做緊promotion,bb同小朋友野都有特價,玩具好多呀,用電子支付儲夠800蚊仲有100蚊coupon送


大宅

積分: 1430


12#
發表於 26-6-15 16:21 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-15 16:14
屯門市廣場個間aeon做緊promotion,bb同小朋友野都有特價,玩具好多呀,用電子支付儲夠800蚊仲有100蚊coup ...

咁又幾抵


大宅

積分: 1309


13#
發表於 26-6-16 13:56 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-15 16:14
屯門市廣場個間aeon做緊promotion,bb同小朋友野都有特價,玩具好多呀,用電子支付儲夠800蚊仲有100蚊coup ...

想問$100 coupon係點樣送


大宅

積分: 2701


14#
發表於 26-6-16 16:33 |只看該作者
cancanchui 發表於 26-6-16 13:56
想問$100 coupon係點樣送

S⁺ REWARDS APP參加aeon個任務,最多可以攞到200蚊coupon,可以分單,min金額最少要100蚊


大宅

積分: 2129


15#
發表於 7 天前 |只看該作者
nisb 發表於 26-6-12 09:41
樓主你最終買咗咩?我嚟緊都要買俾我fd個女

屯門Aeon優惠只係做埋今個星期日,唔好miss咗


大宅

積分: 2129


16#
發表於 7 天前 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-15 16:14
屯門市廣場個間aeon做緊promotion,bb同小朋友野都有特價,玩具好多呀,用電子支付儲夠800蚊仲有100蚊coup ...

我都買咗架combi bb車,仲順便買埋其他bb嘢


大宅

積分: 1410

2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 6 天前 |只看該作者
lotsoffood 發表於 26-6-15 12:36
我買左最大路既煮飯仔玩具,係屯門間aeon買



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo