自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3810

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


1#
發表於 26-6-17 11:43 |只看該作者
你打左第幾針新冠疫苗?網上有人晒第9針紀錄
我打左第6針







大宅

積分: 1651


2#
發表於 26-6-17 12:11 |只看該作者
而家仲有無免費打針?


子爵府

積分: 12682


3#
發表於 26-6-17 12:23 |只看該作者
mynameisyoyo 發表於 26-6-17 12:11
而家仲有無免費打針?

聯合醫院可以約㗎


象牙宮

積分: 235830


4#
發表於 26-6-17 12:33 |只看該作者

回覆樓主:

普通人無免費啦!我打左4針就算,如果有免費都會繼續打!我年年打流感針


水晶宮

積分: 74309

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


5#
發表於 26-6-17 12:54 |只看該作者
我打左3


珍珠宮

積分: 30233


6#
發表於 26-6-17 13:00 |只看該作者
mynameisyoyo 發表於 26-6-17 12:11
而家仲有無免費打針?

政府診所同指定私家診所有得打,小童至7月10日,成人至9月5日,新一批新冠疫苗到今年第4季先到港(以上資料参考衛生署)


伯爵府

積分: 18175

2026勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 睛靈勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 KMALL特別版勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章


7#
發表於 26-6-17 13:05 |只看該作者
我都唔記得係三針定四針,但唔會再打啦,打一次身體差一次,又中過兩次,唔係大爆發都唔會考慮再打


大宅

積分: 1228


8#
發表於 26-6-17 14:50 |只看該作者
Lilyforest 發表於 26-6-17 13:00
政府診所同指定私家診所有得打,小童至7月10日,成人至9月5日,新一批新冠疫苗到今年第4季先到港(以上資料 ...
新冠病毒又再有新變種喎,請問可唔可以預防「蟬」(Cicada)?


水晶宮

積分: 50723

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 26-6-17 15:27 |只看該作者
無話可說 發表於 26-6-17 12:33
普通人無免費啦!我打左4針就算,如果有免費都會繼續打!我年年打流感針
...

年年打,多過9針


珍珠宮

積分: 45739

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 26-6-17 15:35 |只看該作者
打3針咋,再打驚自己頂唔順
我的生命由我主宰.


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


11#
發表於 26-6-17 16:28 |只看該作者
牛牛牛牛 發表於 26-6-17 13:05
我都唔記得係三針定四針,但唔會再打啦,打一次身體差一次,又中過兩次,唔係大爆發都唔會考慮再打 ...

因為你自身免疫力低


伯爵府

積分: 18175

2026勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 睛靈勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 KMALL特別版勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章


12#
發表於 26-6-17 16:54 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-17 16:28
因為你自身免疫力低

我C6不嬲身體好,打咗之後佢都話係比之前差咗少少,不過唔算好明顯

我啲仔女打咗,一個好似冇咩,一個就明顯多病咗,之前一直冇鼻敏感,打完先發出嚟


大宅

積分: 1047

馬年勳章 2026勳章


13#
發表於 26-6-17 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

打咗兩針,但中咗三次,但唔會再打


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


14#
發表於 26-6-17 17:50 |只看該作者
牛牛牛牛 發表於 26-6-17 16:54
我C6不嬲身體好,打咗之後佢都話係比之前差咗少少,不過唔算好明顯

我啲仔女打咗,一個好似冇咩,一個就 ...

係架,咁睇你覺得邊樣副作用大,我媽打完都病成個星期


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


15#
發表於 26-6-17 17:58 |只看該作者
牛牛牛牛 發表於 26-6-17 13:05
我都唔記得係三針定四針,但唔會再打啦,打一次身體差一次,又中過兩次,唔係大爆發都唔會考慮再打 ...

你打邊款


水晶宮

積分: 52139

減齡達人勳章


16#
發表於 26-6-17 18:08 |只看該作者

回覆樓主:

唔記得3定4針,總之免費針就打哂, 無自費過。


水晶宮

積分: 62370

父親節2025勳章 母親節2025勳章


17#
發表於 26-6-17 18:12 |只看該作者
我當年應該打咗3針之後就冇再打了


珍珠宮

積分: 38542

牛年勳章


18#
發表於 26-6-17 18:39 |只看該作者
yaabb 發表於 26-6-17 11:43
你打左第幾針新冠疫苗?網上有人晒第9針紀錄
我打左第6針

真心問:其實自己衡量,高危、擔心、有需要、自身抵抗力弱…就打,有咩好比較??打左9針好威?
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


伯爵府

積分: 18175

2026勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 睛靈勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 KMALL特別版勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章


19#
發表於 26-6-17 18:40 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-17 17:58
你打邊款

科興,就係見佢用已有多年嘅疫苗技術,點都安心啲


珍珠宮

積分: 47176


20#
發表於 26-6-17 21:47 |只看該作者

回覆樓主:

三針。 唔打無得返工,要搵食呀!

但唔再打啦! 打完誘發咗濕疹, 好困擾。。。

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo