想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 33


1#
發表於 6 天前 |只看該作者
第1胎 平時經期好準 所以4week就驗到好淺色2條線 點知7week照size 得6week+3.5mm
8week照同樣size 冇變+冇胎心
HA醫生話睇下10日內會唔會自然排出 如果冇就再排期睇下塞藥定做手術
有冇jm有類似經歷可以分享俾我 而家好傷心又好擔心


洋房

積分: 64


2#
發表於 前天 10:42 |只看該作者
回覆 YUKI044 的帖子

2025年11月大約7-8W去私家分别照左肚超聲波同陰超都照吾到心跳, 醫生話係流產, 寫紙轉介去左威記睇專科, 睇左再照都係照吾到心跳, 醫生比我揀塞藥定做手術, 醫生話塞藥7成機會會處理到所以揀左塞藥。過幾日去威記日間病房塞藥, 係醫院有排到組織, 即日出院, 身體都冇咩吾舒服, 休息左1星期, 但之後返去覆診小便仲驗到懷孕同照超聲波疑似有組織未排清所以即日下午入院做吸宮手術, 過程都幾痛, 當晚就出左院, 休息幾日就返工了, 之後覆診小便驗到無懷孕就話已經處理好。 吾好太擔心, 希望我既分享幫到你。


複式洋房

積分: 226


3#
發表於 前天 16:36 |只看該作者
冇經歷過...但一定好傷心,保重

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo