自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 9868


1#
發表於 前天 15:43 |只看該作者
本帖最後由 Kittychan3802 於 26-6-23 15:45 編輯

樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野(emoji). 點算?
PS:我哋係居屋,樓下住的不是業主.


子爵府

積分: 10424

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 前天 16:19 |只看該作者
報東張

點評

SiuBBee    發表於 昨天 14:29


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 前天 16:24 |只看該作者
我樓下都係咁,
一到夏天有部地下係濕.
一係佢開到好凍.
一係就風口向上.
無計. 有濕個下放咗地毯.


象牙宮

積分: 235774


4#
發表於 前天 16:29 |只看該作者

回覆樓主:

係無辦法!我以前樓下阿婆唔開冷氣,上黎拍門嘈交添!管理處話唔到事


伯爵府

積分: 16182

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 前天 16:35 |只看該作者
管理處都搞唔掂,樓下咁樣真係好麻煩


伯爵府

積分: 18980


6#
發表於 前天 16:42 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-23 15:43
樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野( ...

前排我都是甘,濕到出水珠,管理處講第一次沒用,第二次我再投訴,好彩現在沒事了。


子爵府

積分: 10799

2024年龍年勳章


7#
發表於 前天 16:43 |只看該作者
就算風口冇直接吹向上,只要樓下開冷氣夠凍,樓上唔開,一有温差,樓上地板唔多唔少都會出水,管理處冇得要求樓下唔開冷氣,管理處又真係做唔到啲咩嘢。


水晶宮

積分: 74238

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


8#
發表於 前天 16:44 |只看該作者
我都試過,不過我無揾管理處,我係直接攝張紙去樓下信箱,好彩佢合作


水晶宮

積分: 56930


9#
發表於 前天 16:47 |只看該作者
搵一個煲,放大量冰塊雪凍飲,因為枱面冇地方放,唯有放在地上。


水晶宮

積分: 74238

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


10#
發表於 前天 16:54 |只看該作者
howmuch 發表於 26-6-23 16:47
搵一個煲,放大量冰塊雪凍飲,因為枱面冇地方放,唯有放在地上。



珍珠宮

積分: 45646

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 前天 17:12 |只看該作者
我忍咗10年啦,疫情之前年年都投訴,疫情之後自己想辦法,用大浴巾鋪係床前面,
我的生命由我主宰.


子爵府

積分: 11091


12#
發表於 前天 17:26 |只看該作者
lo895121 發表於 26-6-23 16:43
就算風口冇直接吹向上,只要樓下開冷氣夠凍,樓上唔開,一有温差,樓上地板唔多唔少都會出水,管理處冇得要 ...
無可能不准樓下開冷氣,一有温差和濕度高樓上就一定會有水。


伯爵府

積分: 18980


13#
發表於 前天 17:37 |只看該作者
lo895121 發表於 26-6-23 16:43
就算風口冇直接吹向上,只要樓下開冷氣夠凍,樓上唔開,一有温差,樓上地板唔多唔少都會出水,管理處冇得要 ...

我家肯定是風口向上,是其中一個大位置出水珠,近門口位置是沒有呀。


伯爵府

積分: 18980


14#
發表於 前天 17:42 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-23 15:43
樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野( ...

你樓下租客除了不講道理,都不醒目呀!
你在她樓上,主動權在你度喔(emoji)


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


15#
發表於 前天 17:48 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-23 17:50 編輯
Kittychan3802 發表於 26-6-23 15:43
樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野( ...

其實可以建議佢地係風口向上位置加塊檔板,好處係佢地會更加涼,冷氣唔使開咁大,因為風向下吹,慳電費又唔會影響到樓上
其實風口位應該向下,向上可能係佢地自己都覺得凍


子爵府

積分: 14400


16#
發表於 前天 18:02 |只看該作者

回覆樓主:

樓上怕樓下開冷氣...地板濕
樓下怕樓上奔跑跳...地板噪
管理員都冇計, 只有互上遷就


伯爵府

積分: 16915


17#
發表於 前天 18:04 |只看該作者
你朝早係屋企都唔開冷氣? 咁就好難搞,或者可以放紙係樓下信箱叫佢唔好開咁凍

不過夏天實在太熱,佢可能好怕熱


大宅

積分: 2040


18#
發表於 前天 18:43 |只看該作者
好慘呀,樓下咁既態度真係好難搞喎


象牙宮

積分: 213614

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 前天 18:49 |只看該作者
未必向上,可能溫度較凍!


珍珠宮

積分: 43000


20#
發表於 前天 22:47 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-23 15:43
樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野( ...

唔一定向上,開冷氣溫差大都會

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo